Dijital Pazarlamada Hedef Kitlenizi Nasıl Tanımlayabilirsiniz?

Dijital pazarlama kampanyanızın gerek duyduğunuz kadar başarılı olmasının yolu öncelikle hedef kitlenizi çevrimiçi olarak tanımlamaktır. Sektörünüzdeki anlamlı verileri toplamaya birlikte başlayalım.

B2B’mi, B2C’mi?

Çevrimiçi kitlenizi tanımlamak istiyorsanız yanıtlamanız gereken ilk sorular, hedef kitlenizin bir işletme mi yoksa son kullanıcı mi olduğunu görmektir. B2B ve B2C’nin çok farklı yaklaşımları var, bu yüzden kimi hedefleyeceğinizi hesaba katmanız gerekiyor. Endüstrinizi araştırır, rakiplerinizin dijital pazarlama faaliyetlerini yakından takip ederek hızlı çözümler sunarız.

İdeal Müşteri Profilinizi Oluşturma

İdeal hedef kitleniz kaç yaşında? Nerede yaşıyor? Erkek mi kadın mı? Hangi ırk / din / yönelim? Bunlar sorulacak önemli sorular gibi gelmeyebilir, ancak ne kadar çok cevap verirseniz, ideal hedef kitlenizi o kadar iyi daraltabilirsiniz. Açıkçası, çok fazla daraltarak, erişiminizi sınırlandırma riskine de sahipsiniz. Müşteri profilinizi oluşturmada yanınızda olacağız ve tecrübemizi paylaşacağız.

Anketler, Sorular ve Geri Bildirimler

Hali hazırda bir müşteri tabanınız varsa hedef kitleniz ve aradıkları şey hakkında daha fazla bilgi edinmenin kolay bir yolu basitçe sormaktır. Doğru soruları sormak, doğru insanlara dijital pazarlama kampanyalarınızı yapılandırmak için kullanabileceğiniz birçok güçlü bilgi ve veri verebilir. Xemantic sizin için anket ve geri bildirimler oluşturabileceğiniz platformları hazır hale getirir, stratejiler geliştirir.

Anketler, Sorular ve Geri Bildirimler

Hali hazırda bir müşteri tabanınız varsa hedef kitleniz ve aradıkları şey hakkında daha fazla bilgi edinmenin kolay bir yolu basitçe sormaktır. Doğru soruları sormak, doğru insanlara dijital pazarlama kampanyalarınızı yapılandırmak için kullanabileceğiniz birçok güçlü bilgi ve veri verebilir. Xemantic sizin için anket ve geri bildirimler oluşturabileceğiniz platformları hazır hale getirir, stratejiler geliştirir.

En İyi Çalışan İçerik

Web sitenizdeki içeriklerin analizi için Google Analytics ve Ahrefs gibi araçlarla verilerinize bakarak en popüler içeriklerinizi, web sitenizde insanların ne aradığını ve ne bulamadığını ortaya çıkaracağız. 

Rakipler

Rakiplerin dijitalpazarlama faaliyetlerini takip etmel, ne hakkında yazdıklarını incelemek, sosyal medyada takip etmek ve hatta sitelerine kimlerin bağlandığına dair bazı araştırmalar yapmak ve değerli bilgiler sağlamak bizim görevimiz. 

Bursa Dijital Pazarlama Hizmetleri

Bursa SEO, dijital pazarlama hedeflerinize birlikte ilerleyelim.