Google’ın Sevmediği 8 SEO Uygulaması

Seo Analizi, Web Site Performansı

Google’ın web site yöneticilerinden beklentileri hakkında daha önce yazmıştım. Bu yazıda SEO çalışmalarında neleri sevmediğine bakalım. Bu listede sevmediği her şey bulunmuyor, çünkü bilmiyoruz. Ancak sitenizin arama sonuçlarında daha az gösterilmesine veya hiç görünmemesine neden olabilecek uygulamaların bazılarını yazmaya çalıştım. 1. Toplu Link Satın Almak Bir web sitesinden sitenize bağlantı verilmişse arama sıralamanıza olumlu etkisi »

Yerel SEO Nedir, Ne Tür Firmalar İçin Önemlidir?

Yerel seo

Yerel SEO, işletmelerin bölgesel trafik almak için yaptığı optimizasyon çabalarından oluşan stratejik bir süreçtir. İçerik, sayfa içi optimizasyonlar ve tüm bunların yerel bir amaca odaklanarak oluşturulmasına yönelik çabalar Yerel SEO kavramını oluşturur. Yerel SEO nedir? 2019 Bölgesel SEO Önerileri Biraz daha açarsak, yerel seo çalışması, Google’ın, bir işletmenin tüm potansiyel yerel sinyallerinin tutarlı ve doğru »

Google Reklamları, TBM Nedir? Google Ads

Google Reklamları

Arama Ağlarında yayınlanan, genellikle Google Ads, eski adıyla Adwords üzerinden yürütülen arama motoru reklamcılığının hem başarısını hem de maliyetini belirleyen Tıklama başına ödeme (TBM), pazarlamacıların çevrimiçi bir platforma reklam yerleştirmesi ve platform kullanıcılarının reklama her tıklamasıyla platforma ödeme yapması şeklinde çalışan bir reklamcılık modelidir. Ücretli Arama Pazarlaması Nasıl Çalışır? PPC reklamının amacı, reklamverenin web sitesine »