Kişiselleştirilmiş Web Tasarım & Dijital Pazarlama

kişiselleştirilmiş web tasarım ve dijital pazarlama

Kişiselleştirme, hedef kitlemizin ihtiyaç ve tercihlerini akılda tutma sürecidir. Böylelikle doğru ürün, doğru zamanda, doğru kişiye pazarlanabilir ve müşterilere kendileriyle ilgilenildiği hissini verme, daha anlamlı etkileşime girme ve dolayısıyla dönüşüm konusunda şansımız yükselir. Kişiselleştirme ile Özelleştirme Farklıdır Günümüzde insanlar kendilerine özel ürün ve hizmetleri daha fazla talep etmekte. Kişisel bir ürün veya hizmetle karştıklarında, yaptıkları »

WordPress İstatistikleri

wordpress istatistikleri

Wordpress saldırları yeni birşey değil ve uygun güvenliği olmayan herhangi bir web sitesi kolayca tehlikeye girebilir. Wordpress saldırılarına maruz kalan bir çok web sitesi var. Google, her hafta kötü amaçlı yazılımlar için yirmi bin, kimlik avı için yaklaşık elli bin kişiyi kara listeye almaktadır.

Şema İşaretleme (Yapısal Veri) Neden Önemli?

schema markup, şema işaretleme

Şema işaretlemesi, Yapısal Veri veya Mikro Veri olarak da adlandırılır ve sayfanın içeriğini belirlemeye yardımcı olur. Kullanıcılar Google’da bazı özel amaçlarla arama yaparlar. Şema işaretlemesi, arama motorlarının kullanıcılara ve web site sahiplerine daha iyi hizmet vermesini sağlamaktadır.

SEO ve JavaScript

javascript seo

JavaScript yoluyla web içeriğini endeksleyen arama motorları her zaman büyük bir problem olmuştur ve bazıları hala bu yöntemi kullanır. Şüphesiz birçok SEO uzmanı bu konudan rahatsız. Ancak sorunun çözümü var.

Google Trends Nedir, Nasıl Kullanılır? Anahtar Kelime Eğilimleri Araştırması

Google trends nedir

SEO ve reklamlar için Anahtar kelime araştırması, insanların Google’da arama yaparken kullandıkları tekil ve çoklu sözcüklere olan eğilimlerini ortaya çıkarır. Google’ın hedeflemeye değer anahtar kelimeleri bulmak için destek sunan uygulamasının adı “Google Trends”. Arama motorları anlamsal olarak bağlı ve alakalı olan kelimeleri anlamada çok başarılı bir hale geldi, yine de bir web sitesi veya reklam »

Google EAT Algoritma Güncellmesi

google eat algoritma güncellemesi

Google EAT algoritma güncellemesi, Google’ın, web sitelerinde, yetki , uzmanlık ve güvenlik gibi özellikleri belirleyen algoritmasıdır. EAT, Mobilegeddon kadar olmasa da ,birçok web sitesinin sırlama konumunu önemli ölçüde etkiledi. Güncelleme neyi hedefliyor? Güncellemenin tam olarak ne olduğu belirtilmese de, Google’ın “YMYL” (Your Money Your Life) kısaltması ile atıfta bulunduğu, sağlık, finansal vaad, kullanıcı güvenliği gibi, »

Arama Amacı Optimizasyonu

Arama niyeti kavramı

Arama motorlarından ziyaretçi çekmek gittikçe zorlaşıyor ve pazarlama konsepti olarak, “arama amacı” veya “arama niyeti” kavramları, daha fazla önem verilmesi gereken optimizasyon konuları haline geldi. Arama niyeti kavramı, içerik pazarlaması bağlamında nerede duruyor, ne kadar önemli? Arama niyeti kavramı kesinlikle hesaba katılması gereken bir optimizasyondur. Mesele şu ki, mobil ve sesli aramalarda kullanıcıların dikkat süresi »

Google RankBrain Nedir?

RankBrain Nedir

Çoğu Google algoritmasında olduğu gibi, RankBrain’in tam olarak nasıl çalıştığı bir şekilde gizlenmiştir. RankBrain, Google’ın temel algoritmasının en önemli parçalarından ve şu anda kullandığı en önemli makine öğrenme sisteminlerinden biridir. RankBrain’in ortaya çıkmasını süreci 10 yıl önceki İnternet’in karmaşasına borçluyuz. Kurallara aykırı spam siteler ve bağlantılar ile, o zamanlar SEO adil bir oyun olmaktan çok »

WordPress Güvenlik Önlemleri

Wordpress güvenlik önlemleri

WordPress, birkaç tıklamayla web sitesi oluşturulmasını sağlayan, kullanımı kolay, açık kaynaklı bir platformdur. WordPress açık kaynak olduğundan, sürekli güncellenmekte ve gelişşmektedir. Bir çok beklentiyi karşılama misyonu nedeniyle, platformun kendisi, faydalı ancak bazı güvenlik açıklarına yol açan özellikler sunmaktadır. Bugün WordPress ile yapılmış web sitelerinin %70’inden fazlası korsan saldırılarına müsaittir. WordPress neden bilgisayar korsanları için bu »

Emlak Siteleri İçin SEO Önerileri

Emlak Gayrimenkul siteleri ve seo

Emlak siteleri, çevrimiçi rekabetin en fazla olduğu sektörlerden biridir ve gayrimenkul sektöründe, arama motorlarında belirli markaların her zaman öne çıktığı izlenimi oluşmuştur, ancak arama motorlarının gelişmesiyle bu anlayış yavaş yavaş değişmektedir. Şu an çok sayıda gayrimenkul şirketi, internetten müşteri edinmek için kıyasıya mücadele etmekte. Emlak SEO mücadelesi, geniş içerik ve çok detaylı yerel bilgilerin mükemmel »

MOZ – Domain Authority 2.0 – Neler Değişti?

MOZ Domain Authority 2.0

Bir endüstri standarı haline gelen MOZ Domain Authority (Alan adı Otoritesi), tamamen backlink ve sıralama odaklı algoritmasına, spam, kalite ve trafik gibi yeni parametreler ekledi Yeni MOZ MOZ, yeni Domain Authority metriği ile şu an herhangi bir anahtar kelimede sıralama almayan ancak geçmişte sıralama almış siteleri de anlamaya çalışacak. MOZ, bu güncellemeyi, “Karmaşık, doğrusal bir »

SEO Uzmanından Öneriler, Nisan 2019

Seo Uzmanından Öneriler

Bugün SEO Uzmanlığı, Google’da iyi bir konumda sıralanma, kaliteli içerik oluşturma ve dijital pazarlamada ustalık kazanmakla ilgilidir. Taze bilgilerle oluşturulmuş, harika bir içerikle ziyaretçilerinizin ilgisini çekebileceğinizi düşünebilirsiniz ancak; etkili bir şekilde tanıtmayı ve doğru kitlenin önüne getirmeyi bilmiyorsanız sonuç alamazsınız. Google’da iyi konumlanmak, çevrimiçi pazarlamada etkin olmak ve internet dünyasındaki tecrübeli profesyonellerle rekabet etmek istiyorsanız, »

Yinelenen Sayfaların Birincil Sürümünün Belirlenmesi

Duplicate Content Panda

Google’ın yinelenen sayfalar için bir ceza uygulamadığını hepimiz biliyoruz ancak bu sayfaların hangisini birincil olarak belirliyor, nelere göre değerlendiriyor. Bunu anlamak için Google’ın 03.10.2017 tarihli “Bir dökümanın birinci versiyonunu belirleme” adlı patentini rehber alalım. Yöntem belirli bir belgenin çok sayıda farklı versiyonunun bir bilgisayar sistemi tarafından tanımlanması olarak ifade ediliyor. Google bunu yaparken her bir »

Google’ın Sevmediği 8 SEO Uygulaması

Seo Analizi, Web Site Performansı

Google’ın web site yöneticilerinden beklentileri hakkında daha önce yazmıştım. Bu yazıda SEO çalışmalarında neleri sevmediğine bakalım. Bu listede sevmediği her şey bulunmuyor, çünkü bilmiyoruz. Ancak sitenizin arama sonuçlarında daha az gösterilmesine veya hiç görünmemesine neden olabilecek uygulamaların bazılarını yazmaya çalıştım. 1. Toplu Link Satın Almak Bir web sitesinden sitenize bağlantı verilmişse arama sıralamanıza olumlu etkisi »

Yerel SEO Nedir, Ne Tür Firmalar İçin Önemlidir?

Yerel seo

Yerel SEO, işletmelerin bölgesel trafik almak için yaptığı optimizasyon çabalarından oluşan stratejik bir süreçtir. İçerik, sayfa içi optimizasyonlar ve tüm bunların yerel bir amaca odaklanarak oluşturulmasına yönelik çabalar Yerel SEO kavramını oluşturur. Yerel SEO nedir? 2019 Bölgesel SEO Önerileri Biraz daha açarsak, yerel seo çalışması, Google’ın, bir işletmenin tüm potansiyel yerel sinyallerinin tutarlı ve doğru »

Google Reklamları, TBM Nedir? Google Ads

Google Reklamları

Arama Ağlarında yayınlanan, genellikle Google Ads, eski adıyla Adwords üzerinden yürütülen arama motoru reklamcılığının hem başarısını hem de maliyetini belirleyen Tıklama başına ödeme (TBM), pazarlamacıların çevrimiçi bir platforma reklam yerleştirmesi ve platform kullanıcılarının reklama her tıklamasıyla platforma ödeme yapması şeklinde çalışan bir reklamcılık modelidir. Ücretli Arama Pazarlaması Nasıl Çalışır? PPC reklamının amacı, reklamverenin web sitesine »

WordPress’in Tarihi 2003’ten Günümüze

Wordpress Tarihi

İnternette yayın yapan tüm sitelerin %30’undan fazlası WordPress kullanıyor. Bir web tasarımcının neredeyse her ihtiyacını karsilayan, popüler içerik yönetim sistemi WordPress ile tanışalı çok uzun zaman oldu. 2003 yılında yayınlanan ilk versiyonunu hatırlamıyorum ancak 2005 yılı başlarında wordpress ile ilk tanıştığımda çok mutlu olduğumu hatırlayabiliyorum. İnternette yeni yazılımlarla tanışma süreci özellikle o yıllarda epey sancılı »

Tamam
Göster

Gizlilik

Siteyi ziyaret ettiğinizde bilgisayarınıza veya mobil cihazınıza küçük bir metin dosyası kaydederiz. Web sitesinin eylemlerinizi ve tercihlerinizi (giriş, dil, yazı tipi boyutu ve diğer ekran tercihleri ​​gibi) belirli bir süre boyunca hatırlamasını sağlar. Sitemizi ziyaret ederek Gizlilik Şartlarını kabul etmiş olursunuz.
Kapat
Teklifi Göster