SEO’da İçerik Stratejileri

İnternette rekabete ayak uydurmanın ilk adımı, sağlam ve akıllı bir içerik pazarlama planının uygulanmasıdır. Önümüzdeki yıl için bir içerik planınız var mı? İçerik stratejisi, oluşturduğunuz veya sahiplendiğiniz hemen hemen tüm yazılı, görsel, indirilebilir medyanın yönetimidir.

İçerik nedir?

İçerik Stratejisi pazarlama planlarınızın önemli bir parçasıdır. Kim olduğunuzu ve endüstrinize getirdiğiniz uzmanlığı sürekli olarak ifader.İşinizin büyümesi için iyi içerik oluşturmanın ne kadar önemli olduğunu duymuş olabilirsiniz ancak, iyi planlanmış bir amacı olması da gerekiyor.

SEO’da içerik stratejileri geliştirirken göz önünde bulundurmanız gereken bazı önemli noktalar vardır:

Kimler İçin İçerik Oluşturuyorsunuz?

2019’da dijital pazarlama hedefleriniz için oluşturduğunuz içeriğin hedef kitlesi kim? Ya da birden fazla mı? İşletmenizin birden fazla müşteri türü olabileceği gibi, içerik stratejiniz birden fazla okuyucu türüne veya izleyiciye hitap edebilir.

Doğru içerik üretimi için çeşitli içerik türleri ve kanalları kullanmak, hedefinizdeki her kitle için farklı içerik sunmanıza ve şirketinizin iş yaptığı herkesi meşgul etmenize yardımcı olacaktır.

Sağlam bir içerik stratejisi, ürününüzün her iki tarafındaki insanları desteklemelidir: Yani müşterilerinizi kendilerine ve size faydalı olacak şekilde yönlendirir.

Sizi Benzersiz Kılan Özellikler

Rakipleriniz muhtemelen sizinkine benzer bir ürüne sahip, bu da potansiyel müşterilerinizin sizi neyin daha iyi veya en azından farklı kıldığını bilmesi gerektiği anlamına gelir.

İçeriğin rolü burada başlar. Ürün veya hizmetinizin satın almaya değer olduğunu ifade etmek için neden dinlemeye değer olduğunuzu kanıtlamanız gerekir.

İçerik Formatları

İçeriğiniz hangi formatlarda olacak? İnfografikler, Videolar, Blog gönderileri? Pozisyon almak istediğiniz konuları belirledikten sonra, bu pozisyonu ifade etmek için hangi formatların sizin için en iyisi olduğunu belirlemeniz gerekir.

Yayınlanacağı kanallarda farklı biçimlerde içerik oluşturabildiğiniz gibi, yayınlayabileceğiniz tüm farklı kanallarda ayrı ayrı etkin olmalısınız. Kanallar, web siteniz, blogunuz ve sosya medya uygulamalarıdır. İnsanların sosyal medyadaki etkileşiminin her ülkede farklılık gösterdiğini unutmayın. Yabancı bir video veya blogdan öğrendiklerinizin sizi yanıltmasına izin vermeyin. 

%100 Başarı taahhütlü hizmetlerimizle tanışmak için aşağıdaki formu doldurarak hemen şimdi iletişime geçebilirsiniz.

backlink yapılandırma0224 305 02 42