SEO Hakkında Özlü Sözler

İnternetin en iyi yanlarından biri, ihtiyacımız olan her türlü bilgiye anında erişebilir olmamızdır.

Bu durum arama motoru optimizasyonu (SEO) yaparken de geçerlidir.

Bununla birlikte, çevrimiçi olarak bulunan tüm bilgiler eşit değildir ve yanlış yöne itilmesi ve çekilmesi kolaydır.

İnternette ilgimi çeken ve zaman içinde değişmeyeceğini düşündüğüm sözleri bu sayfada paylaşacağım. Umarım beğenirsiniz.

“Arama motoru hileleri hızlı sonuç verir, hızlı biter. İyi bir SEO’nun başarısı zaman alır.” – Jill Whale

SEO bir varlıktır. Tıpkı evinize veya aracınıza taktırdığınız yeni bir özellik gibi. Bu özellik aracınızın değerini arttıracaktır. SEO’da arama motorlarını yanıltan hileler hep kullanıldı, hala kullanılmaya devam ediyor ancak hiçbirinin ömrü çok uzun olamıyor.

“Temel kuralm örümcekler (botlar) için değil kullanıcı için site oluşturmaktır. ” – Dave Naylor

SEO’nun hedefi 1. sırada olmak değil. Amaç, işletmeniz için potansiyel müşteriler ve satışlar üretmektir.

Web sitenizi Google’ın arama motoru örümceği için tasarladığınızda, SEO’nun en önemli bölümünü görmezden geliyorsunuz demektir.

Günün sonunda, web siteniz bu trafiği potansiyel müşterilere ve satışlara dönüştürmek için uygun bir şekilde tasarlanmamışsa Google’daki 1. sırada olmanızın önemi yoktur.

“Geniş ölçekte, SEO’nun normalleştirilmiş bir pazarlama taktiği haline geldiğini görüyorum, aynı şekilde TV, radyo ve baskı geleneksel olarak pazarlama taktikleri olarak düşünülmüştü.” – Duane Forrester, Kıdemli Ürün Müdürü, Bing

Potansiyel müşterileriniz ürünlerinizi veya hizmetlerinizi bulmak için Google, Bing ve Yahoo’da arama yapıyorsa, bir SEO stratejisine ihtiyacınız vardır.

Gittikçe daha fazla insan ürün ve hizmetleri araştırmak için birden fazla kanal kullanıyor ve arama motorları genellikle bu karmanın bir parçası.

Bu nedenle, TV, radyo ve baskı gibi pazarlama taktikleri kullanıyor olsanız bile, daha fazla araştırma yapmak için internete başvuran müşterilerini zi kaybetmemek için bir SEO stratejisine ihtiyacınız var.

“Google’ın seni sevmesi için önce herkezin seni sevmesi gerekir.” 


– Wendy Piersall

Google’ın misyonu, tüm bilgileri çevrimiçi olarak düzenlemek ve en iyi arama sonuçlarını kullanıcılara sunmaktır.

Google hangi sonucun en iyi sonuç olduğunu nasıl belirler?

Google’ın algoritması birçok faktörü hesaba katar, ancak en önemli sinyallerden biri bilgilere verilen referanslardır. Yani itibar.

Her bağlantı, Google’a arama sonuçlarında üst sıralarda yer almayı hak ettiğini söyleyen bir oy gibidir.

“Başarılı SEO, Google’ı kandırmak değildir. SEO, kullanıcılara en iyi içeriği sunmak için Google’la yapılan bir ortaklıktır ”- Phil Frost

SEO ile ilgili en büyük yanılgılardan biri, web sitelerini daha üst sıralara çıkarmak için Google’ı kandırılabileceğinin sanılmasıdır.

Google’ın görevini göz önünde bulundurmak gerekir.

Google tüm bilgileri çevrimiçi olarak düzenlemek ve sonuçlar sayfasının en üstünde sadece en iyi web siteleri olmasını ister.

“SEO trafiği almak değildir, hedeflenmiş ve alakalı trafik almaktır.” – Adam Audette

SEO’nun hedefi sıralamada 1. olmak değil, potansiyel satışlar oluşturmaktır.

Müşteri adaylarını ve satışları yönlendirmek için önce SEO çabalarının satın alma amaçlı anahtar kelimelere odaklanması gerekir.

Dönüşüm oranınızı arttırarak satışlarınızı ikiye katlamak, trafiğinizi ikiye katlamaktan daha kolaydır. – Jeff Eisenberg

Birçok işletme bu basit gerçeği görmezden gelir.

Dönüşüm oranı, web sitesi sayesinde oluşan potansiyel satışların toplam ziyaretçi sayısına bölünmesidir.

SEO Hakkında Özlü Sözler” te bir düşünce

Yorum yapın

%d blogcu bunu beğendi: