seo uzmanı

 

Her Yönden Kaliteli Bir Web Sitesi İçin: SEO Uzmanı

Şeffaf bir işbirliği ile çevrimiçi tanıtımınızı tüm yönleriyle ele alacak, işinizi internette mümkün olan en yüksek performansla temsil edecek bir web sitesi kuracak ve tüm bunları arama motorları için değil, ekranın diğer tarafındaki insan için yapacak bir SEO Uzmanı arıyorsanız, doğru sitedesiniz.

İşinizin Web’deki Sunumunun Gerçek Değeri Nedir?

SEO Uzmanı, günümüzün en etkili iletişim aracı ve işletmelerin en önemli çevrimiçi temsilcisi olan web siteleri vasıtası ile, bir ürün veya hizmetin sunumunda, insan ve makine deneyimini geliştirir ve aralarındaki farkın tamamlayıcısıdır. Web sitenizin hem faydalı hem de görünür olması için yapısının ve içeriğinin makinelere uyumlandırılması, yani arama motorlarının anlama kabiliyeti ile eşleştirilmesi gerekir.

Bir değer olarak SEO Nedir?

Herşey insan içindir. İnsanların vakit harcamadığı, etkileşimde bulunmadığı ve tavsiye etmediği web sitelerinin başarılı ya da en azından kalıcı olamayacağını iyi anlamak önemlidir. Bir mağaza, raflarında olmayan bir ürünü, vitrinine koymadığı veya veremeyeceği bir hizmetin afişini asmadığı gibi, web sitelerinde de kullanıcıyı veya arama motorlarını uzun süre manipüle etmek mümkün değildir. Dahası çevrimiçi başarı için büyük bir risktir. 

Kuaförünüzün önerdiği bir saç modelini, eğer kabul ederseniz 3 yıl değiştiremeseniz, o şekilde 3 yıl dolaşmak zorunda kalacak olsanız ve şapka takmak çok ayıp veya kötü algılanan birşey olsa, kuaförünüzü nasıl seçerdiniz? Çalışacağınız, işyerinizin çevrimiçi imajını emanet edeceğiniz SEO Uzmanı’nı da aynı dikkat ve hassasiyetle seçmelisiniz.

SEO Nerede Başlar?

SEO, çevrimiçi bilinir olmak, daha fazla müşteri kazanmak, daha çok satış yapmak gibi hedefleri olan her kurumun web sitesinin ilk kurulumdan itibaren uyumlandırılması gereken, rekabeti karşılayabilecek teknoloji, deneyim ve içerik kalitesi ile, belirlenen stratejilere göre lüzumlu olan dijital pazarlama bileşenlerinin mümkün olan en etkili kullanımıdır. SEO, hedeflerin, rakiplerin ve pazarın tanımlanması ile başlar.

Rakip Analizi

Çevrimiçi hedeflerinize yol alırken, rakiplerinizin etkinlikleri, başarı için ne kadar çaba harcanması gerektiği konusunda belirleyici unsurdur. SEO’da rekabet temel anlamda, insanlara ihtiyaç duydukları bilgiyi vermek, sitemizde geçirdikleri zamanı iyi bir deneyime dönüştürmek ve bunu arama motorlarının beklediği bir formda sunabilme yarışıdır.