SEO Danışmanlığı

Birisi şu anda Bursa’da ürününüzü veya hizmetinizi arıyor olabilir!

Bu nedenle, şirketinizin veya markanızın arama motoru sıralamalarında rekabet eder halde olması gerekir.  Böylece rakiplerinize müşteri kaptırmazsınız.

İlk sayfaya girmek, çoğu ajansın söylediği kadar zor olmak zorunda değildir. Aslında, SEO bugün firmalar için mevcut araçların ve kaynakların artması nedeniyle daha kolay hale gelmiştir.

Organik SEO, Yerel SEO’dan farklıdır . Örneğin, “Kahve dükkanı nasıl açılır” gibi bir terim, “yakınımdaki kahve dükkanı” teriminden çok farklıdır.

Google, bu sorguların her ikisi için de farklı sonuçlar gösterecektir. Yerel SEO aramaları için web sitenizi nasıl optimize edeceğinizi bilmeniz gerekir. 

Organik SEO Paketleri
Bursa SEO Uzmanı Organik SEO Yerel SEO
Google’ın algoritmasını yılda 250 defadan fazla değiştirdiğini göz önünde buludurarak, SEO kampanyanızı yürütmek için profesyonel bir kuruma danışmanızı öneririz.

Web sitenize gelen yerel trafiğinizi arttırmaya hazır mısınız? Bursa’da ücretsiz danışmanlık için bugün SEO Uzmanı Yılmaz Saraç ile iletişime geçerek iyi bir başlangıç için tavsiyeler alabilirsiniz. Yerel SEO hizmetlerimiz, çalışma kapsamına bağlı olarak ayda 1.000 ile 4000 TL arasında değişmektedir. Projenizi fiyatlandırmak için hemen bugün bize ulaşın.

Bursa İçin Harika Bir Yerel SEO Kampanyası Nasıl Olmalı?

Google’ın sıralama faktörlerini yılda 500 kereden fazla değiştirmesinden dolayı SEO’da tam olarak ne üzerinde çalışılacağını anlamak zordur. SEO her gün değişiyor ama yine de bir web sitesinin Google’da iyi bir sıralama almasını sağlayacak unsurlar vardır.

Yüksek performanslı bir yerel SEO çalışması nasıl gelişir?

1. Uygun Yerel SEO Anahtar Kelime Araştırma

Anahtar kelime araştırmalarının herhangi bir SEO kampanyasının en önemli parçası olduğu çok açık bir şekilde ortadadır. Aslında, çoğu SEO kampanyasının yapısı buna göre şekillenir. SEO kampanyanız, bursa’da popüler olabilecek 10 – 20 anahtar kelimeyi hedeflemelidir. Bursa’da yerel bir işletme için yeni anahtar kelimeler tanımlamanın en iyi yolu Google önerilerini kullanmaktır.

Google önerileri, Google arama çubuğuna bir anahtar kelime girdiğinizde gördüğünüz aşağı doğru açılan benzer anahtar kelimelerdir. Bu verilerden faydalanarak, kullanmak isteyebileceğiniz anahtar kelimeleri hızlı ve kolay bir şekilde analiz edebilirsiniz.

2. Web Sitenizi İyi Tasarlayın, Mobil Dost Olsun

Yeni bir web sitesi tasarım sürecindeyseniz mobil uyumlu bir web sitesi olmasını sağlamanızı öneririz. Google optimize edilmemiş mobil sitelerin mobil sonuçlarda yer almayacağını açıkça belirtti. Birçok firma web sitelerini yeniden tasarlamak için gerekli adımları attı. Ayrıca web sitenizde şu özelliklerin de bulunmasını sağlamalısınız.

  1. Mobil uyumlu
  2. Kullanıcı dostu
  3. Hızlı yükleme hızına sahip.

Google, sitenizin mobil uyumlu olup olmadığını rapor eden çok kullanışlı bir araca sahiptir. Bu linki takip ederek web sitenizi test edebilirsiniz: https://search.google.com/test/mobile-friendly.

Ayrıca Google hızlı yükleme süresi olan web sitelerini de sever. Sayfa hızı araçlarına buradan erişebilirsiniz: https://developers.google.com/speed/

Web sitesi yeniden tasarım sürecine gelince, bu süreci görüşmek üzere her zaman bizimle iletişime geçerek bir başlangıç yapabilirsiniz.

Ya da bir Google araması yaparak bölgenizde bir web sitesi tasarımcısı bulabilirsiniz. Web sitenizi kendiniz yapmayı planlıyorsanız, WordPress sistemini kullanmayı deneyin. WordPress, SEO puanınızı kontrol eden güçlü eklentilere sahiptir (Yoast, All In One, RankMath). Bu şekilde Google’in web sitenizi nasıl gördüğünü kolayca ve hızlı bir şekilde ölçebilirsiniz.

3. Web Sitenizde Özel Görseller Kullanın

Web sitemizin ana sayfasına özel bir resim eklememiz önemlidir. Bunu yaparken stok görseller kullanmak yerine daha kişisel olmasını sağlamanız ziyaretçilerinize size daha yakın hissettirecektir. Çoğu SEO kampanyası trafiğe odaklanır, ancak dönüşümlere odaklanılmalıdır. İyi bir tasarıma ve fotoğrafçılığa ihtiyacınız varsa, yerel bir fotoğrafçı ile iletişime geçin ve bir fotoğraf çekimi ayarlayın.

4. Alakalı Rehber Dizinlere Kayıt Olun

Yerel SEO yaparken, rehber-dizin sitelerde listelenmek avantaj sağlayabilir. (Hepsi değil) İnternette bir sürü iş rehberi olmasına rağmen, yalnızca sizinle alakası olanlar üzerinde listelenmelisiniz.

5. Mobil Sayfa Hızınızı Artırın

İnternet trafiğinin %64’ü artık mobil cihazlar üzerinde gerçekleşiyor. Bu nedenle, web sitenizi mobil cihazlar için optimize etmeniz gerekir. Google’ın mobil algoritma güncellemesinden bu yana firmalar web sitelerini mobil cihazlar için optimize etmeye gayret göstermektedirler. Yeni WordPress temaları zaten mobil cihazlar için optimize edilmiştir.

Web sitenizin bir mobil cihazda düzgün görünüp görünmediğini kontrol etmek için, Google’ın mobil sayfa hız aracını kullanabilirsiniz

6. Sosyal Sinyalleri Geliştirmek için Sosyal Medyayı Kullanın

Her ne kadar sosyal medya yerel SEO için doğrudan bir sıralama faktörü olmasa da, yine de inanılmaz derecede önemlidir. Google, sosyal medyadaki etkinlikleri sıralama faktörü olarak görmekte.

Sosyal Medyayı daha verimli kullanmak için işinizle ilgili rastgele içerik oluşturmak yerine, bulunduğunuz kasaba veya şehirle ilgili özel içerik oluşturmayı deneyin. Bunu yaparak, Google’a yerel sinyaller göndermiş ve yerel arama sonuçlarında görünme şansınızı arttırmış olursunuz. Bu çalışmalarınızda, web sitenizin alakalı bir sayfasına link verirseniz çalışmanız SEO açısından daha güçlü hale gelir.

Sonuç olarak web sitenize zaman ayırırsanız emekleriniz boşa gitmeyecektir. Rekabet düzeyiniz arttıkça daha fazla öğrenmek ya da vaktiniz yoksa profesyonellerle iletişim kurmayı isteyeceksiniz.