Web siteniz neden ilk sayfada değil?

Öğrenmek için formu doldurun ve gönderin, ücretsiz anakliz fırsatını kaçırmayın.





İşletmenize trafik ve potansiyel satışları artırmak için yeni web sitesi oluşturdunuz, ancak Google’ın ilk sayfasında hiçbir yerde bulamıyorsunuz. Arama Motoru Optimizasyonu’nu (SEO) etkin bir şekilde kullanmak, sitenize yüklediğiniz orijinal içeriğe yeterince zaman ayırmanızı gerektirir.

Gerçek şu ki, hiçbir seo uzmanı veya ajans sitenizi arama motoru sonuçlarının ilk sayfasında görünmesini garanti edemez. İşte nedenleri:

Google’da Sıralanma Tutarlı Bir Web Varlığı Gerektirir

Sitenizin Google’da zaman içinde organik olarak üst sıralarda yer almasını sağlayacak tek seferlik tam bir çözüm veya hizmet yoktur. Google ve diğer arama motorları, kullanıcıları için en iyi arama sonuçlarını sağlamak için arama algoritmalarını sürekli değiştirmektedir.Temel olarak, işletme siteniz, bloglar, vaka çalışmaları ve diğer eğitim bilgileriyle sürekli olarak faydalı ve orijinal içerik üretmelidir.

Google sitenizi kullanıcılar için faydalı görürse, yeni içerik oluşturmaya devam ettiğiniz sürece sıralamanız zamanla yükselir.

Yakın Konumlardan Yapılan Aramalar Sıralamanızı Etkiliyor

Mobil arama, birçok arama motoru kullanıcısı için öncelik haline geldiğinden, Google, arama sonuçlarını fiziksel olarak konumlandırmaya dayalı olarak sıralamaya başlamıştır. Kullanıcılar için yerel arama sonuçları bulundukları yere bağlı olacaktır. İşletmenizin konumu arama yapan kişinin konumuna yakın değilse, her anahtar kelime tipi için geçerli olmamakla birlikte ilk sayfada sıralama şansınız azalabilir. Fiziksel konumlarından uzakta hizmet veren işletmeler için bu konuda SEO taktikleri vardır. Konum sayfaları, işletmenizin hizmet verdiği diğer şehirlerde arama sonuçlarınızı iyileştirmek için etkili bir yöntemdir. Bu sayfalar, işletmelerin web sitelerinde belirli bir coğrafi bölgeyi vurgulamak ve tüketicilerini hedeflemek için oluşturulur.

Rekabet Düzeyi

İşletmenizin web sitesinin arama motoru sonuçlarında karşılaşacağı rekabeti sürekli stabil tutmanın bir yolu yoktur. Çünkü yakınınızda benzer ürün ve hizmetler sunan diğer işletmelerin ne tür bir SEO çalışması yaparak Google’da en üst sıralarda konumlanmaya çalışcaklarını tahmin edemeyiz. Bu hiç bitmeyecek bir mücadeledir.

Sitenizde SEO uygulamalarını yeni başlatıyorsanız muhtemelen rakiplerinizin çoğu, SEO’da son birkaç yılda önemli aşamalar kaydetmişlerdir. Organik sonuçlarda ilk sayfa sıralaması zaman alır ve uzun dönemli, düzenli ve tutarlı orijinal içerik paylaşımı gerektirir. İşletmeniz SEO çalışmalarında yeniyse, web sitenizin sıralaması için bir gecede başarı beklememelisiniz.

Google AdWords tıklama başına ödeme, SEO uygulamalarınızdan bağımsız olarak sitenizi arama sonuçlarının en üst sıralarına yerleştirir. Bu yöntemle, gelecekteki organik sıralamanıza katkıda bulunmak üzere sitenizin tanıtımını yapmış olursunuz.

Uygun SEO çalışmaları, müşteri adayları ve marka teşhirini oluşturarak işletmenizin web sitesine daha fazla trafik getirebilir. Bahsettiğimiz gibi, Google’da organik olarak ilk sayfa sıralaması elde etmek bir dizi tutarlı çalışma ile İçeriği ve web varlığını belirli bir stratejiye göre sürekli olarak güncellemek ve bunu sürdürmeyi gerektirmekte.

Seo Uzmanı olarak, istediğiniz müşteri sayısına ve kalitesine ulaşmak için arama motoru pazarlamasını etkin bir biçimde yönetiyorum. Şirketinizin dijital pazarlamasına nasıl yardımcı olabileceğimi öğrenmek ve SEO içerik ihtiyaçlarınız hakkında konuşmak için dilediğiniz zaman iletişime geçebilirsiniz.