Bu yazıda çeşitli göre farklılık gösteren SEO uygulamaları ve bazı ipuçlarından bahsediyorum. Bu tavsiyeler kendi tecrübelerime dayanmaktadır.

Küçük İşletmeler Efektif SEO İpuçları

Küçük işletmeler için, marka bilinirliği ve arama motoru görünürlüğü oluşturmak çok önemlidir. Tüketiciler sizi tanımıyorsa işiniz büyüyemez. İnternette görünür olmanın en verimli yollarının başında arama motoru optimizasyonu (SEO) gelir.
Günümüzde insanların büyük bölümü birşey satın almadan önce mutlaka internette araştırma yapmaktadır. Bu nedenle, bulunduğunuz sektör veya işletmeden bağımsız olarak, dijital varlığınızı optimize etmek çok önemlidir.

Potansiyel müşterileriniz Google’da bir ürün veya hizmet ararken onlara görünür olmanız gerekir. Küçük işletmelere özel, kolay uygulanabilir bu SEO ipuçları size yardımcı olabilir. SEO, web sitenizin arama motoru sonuç sayfalarında üst sıralarda yer almasına yardımcı olabilecek bir stratejiler dizisidir.
SEO ile gerçek anlamda çok iyi sonuçlar sunarken, çok fazla zaman yatırımı gerektirir. SEO uzmanlarının tavsiye bloglarından fadalanmak bu süreci hızlandırmanıza yardımcı olabilir. Markanızın, işletmenizin büyümesini, satışlarınızın artırmanıza yardımcı olabilecek küçük işletmeler için SEO ipuçlarına göz atalım.

SEO ipucu 1: anahtar kelimelerinizi iyi araştırın

Tüketicilerin arama motorlarında işinizle ilgili araması muhtemel olan anahtar kelimeler nelerdir? Örneğin, mobilya satıyorsanız, tüketiciler arama sorgularında “ofis mobilyası” veya “ev mobilyası” veya gibi kelimeler kullanabilirler. Ürününüzü en iyi ifade eden popüler anahtar kelimeler için içeriğinizi ve web sitenizi optimize etmeniz gerekir.

Doğru anahtar kelimeleri bulmak için birçok araç vardır. En kolayı “Google Anahtar Kelime Planlayıcı”‘dır. Google Ads uygulamasının bir özelliğidir.  İnternette “anahtar kelime aracı” ya da “keyword tool” biçiminde arama yaparak işe yarar birçok uygulama bulabilirsiniz.

Bu araçların kullanımı çok basittir. Hedef anahtar kelimenizi yazabilir ve içeriğinizle alakalı tüm anahtar kelime kombinasyonlarını bulabilirsiniz. Hangi anahtar kelimelerin en popüler olduğuna göre, insanların ne aradığını çözebilirsiniz.

Ancak, en çok aranan anahtar kelimeleri kullanmak her zaman iyi bir fikir değildir. Büyük işletmeler, yüksek hacimli anahtar kelimelerde arama sonuçlarında en üst sıralarda yer almak için yarıştığından rekabet etmeniz zor olabilir. Ürünüzün daha spesifik özelliklerini belirten ve 3 ila 7 kelimeden oluşan anahtar kelimeleri tercih edin.

Küçük işletmeler için sektörünüze özel, uzun kuyruk anahtar kelimelere odaklanmak daha iyi bir fikirdir. Uzun anahtar kelimeleri kullanarak, daha küçük ama daha belirli bir kitleye ulaşabilirsiniz.

Örneğin, ofis mobilyası satıyorsanız, “akustik özellikli ahşap ofis mobiyası” gibi, spesifik bir özelliği ifade eden anahtar kelimeler daha iyi sonuç verebilir,çünkü bu kelimede rekabet eden web site sayısı daha az olacaktır. Bu aynı zamanda daha alakalı, ne istediğini bilen, hatta satın almaya hazır ziyaretçiler edinmenizi sağlayabilir. Satın alma aşamasına gelmemiş insanlar daha geniş anlamlı anahtar kelimeleri kullanır. Satın alma fikri olgunlaştıkça nasıl bir şey aradıkları belirginleşir ve satın almak istedikleri ürünün özelliklerini belirten anahtar kelimeler kullanırlar.

İpucu 2: “Google Benim İşletmem” uygulamasına kayıt olun

Küçük işletmelerin çevrimiçi görünürlüklerini artırmanın en kolay yollarından biri bir Google İşletme girişi oluşturmaktır. Bu sayede, Google’ın arama motoru sonuç sayfalarında organik aramaların üzerinde görünen konuma dayalı sonuçlarda görünebilirler. Google Benim İşletmem uygulaması arama motorlarının işletmenizle ilgili doğru bilgileri bulmasına yardımcı olarak güvenilirliğinizin artmasını sağlar.

“Google Benim İşletmem” sayfanızda, iletişim bilgileri, konum ve işletme adresi gibi ayrıntılar vardır. Ayrıca, potansiyel müşterilerinize ürünlerinizle ve şirketinizle alakalı fotoğraflar gösterebilirsiniz. Sorularına cevap verebilir, teklif veya güncelleme yayınlayabilirsiniz.

Google’un sundu bu uyugulama sesli aramalar için daha verimlidir. Yakınımda ara özelliği sayesinde konum temelli arama sonuçları gösterek yakınlarınızdan yapılan aramalarda rakiplerinize karşı avantaj sağlarsınız.

Birçok veya şirket, işletmeler hakkında bilgi sahibi olmak için Google’a güvenmektedir. Bilgilerinizi farklı platformlarda daha doğru ve tutarlı bir şekilde sunabilirsiniz.

SEO ipucu 3: Mobil Uyum

Web sitenizi cep telefonlarında sorunsuz çalışacak biçimde optimize etmeniz çok önemlidir. Çünkü internette aramalarının çoğu artık cep telefonlarından gerçekleştiriliyor. İnsanlar web sitenizde gezinirken takılmamalı, yazıları ookumak için sayfayı büyütmek zorunda kalmamalıdır. Mobil ve masaüstü görünümleriniz taranabilir ve dizine eklenebilir biçimlerde aynı içeriğe sahip olması gerekir.

SEO ipucu 4: Video Ekleme

Ürünlerinizin tanıtımı için video çok önemlidir. Aramaların büyük bölümü video biçimi için yapılmaktadır ve bu oran gün geçtikçe artmaktadır. Video içeriği kendi başına daha fazla trafik çekebilir.

Google ayrıca, arama sorgularına yanıt olarak videoları sonuçlarda kart biçiminde gösterir. Dolayısıyla, SEO stratejiniz için video içeriğinden yararlanmalısınız.

Google tarayıcılarının videonuzun ne hakkında olduğunu anlaması gerekir. Videoda verilen bilgilerin bir özetini videonun altında özetleyebilirsiniz. Ayrıca, video meta açıklamalarınızda ve başlıklarınızda alakalı anahtar kelimeler kullanmalısınız.

SEO ipucu 5: Site içi linkleme

Sadece ana sayfanızın ziyaret edilmesi iyi bir sonuç değildir. Küçük işletme sahibi olarak amacınız, ziyaretçilerinizi web sitenizde daha fazla zaman harcamalarını sağlamak olmalıdır. İçeriğinizin daha fazlasını okumalarını veya daha fazla ürün görüntülemelerini sağlamanın bir yolunu bulmak zorundasınız.

Sayfalarınızı birbirine bağlayan linkler eklemek, ziyaretçilerinizi web sitenizdeki diğer sayfalara yönlendirmenizi sağlar. Kullanıcıların web sitenizde daha fazla zaman geçirmelerini sağlayarak, SEO için en önemli optimizasyonu yapmış olursunuz. Bekleme süresi, sayfadaki ortalama süre ve hemen çıkma oranı, SEO’nuzu etkileyen tüm önemli faktörlerdir.

Dahili bağlantılar aynı zamanda web sitenizin yapısının daha organize olmasına yardımcı olur. Google tarayıcılarının içeriğinizi anlamasını ve aralarında bağlantılar oluşturmasını kolaylaştırır.

SEO ipucu 6: SEO Denetimi

SEO stratejinizi ilk seferinde doğru biçimde oluşturamayabilirsiniz. SEO stratejisi deneme yanılma ile ilgilidir. Stratejinizi geliştirmek için, web sitenizin SEO açısından nasıl çalıştığını analiz etmeniz gerekir. SEO denetim çok kolaydır, ancak genelde ihmal edilir. Sitenizdeki hataları, kırık linkleri bulmanızı sağlar. Sitenizin hızını test ederek kullanıcı deneyimine katkısını ölçebilirsiniz.

Küçük işletme olmanız internette başarılı olmakta zorlanacağınız anlamına gelmez. SEO ile insanların ürünleriniz ve hizmetleriniz hakkında daha fazla bilgi sahibi olmalarını sağlayın. Müşterileriniz, sunduğunuz türde ürün veya hizmet ararken sizi bulabilmelidir. Bu yüzden SEO tüm küçük işletmeler için çok önemlidir.

Çağrı Merkezleri için SEO ve Dijital Pazarlama Hizmetlerinin Faydaları

Çağrı Merkezi ve Telekom işletmeleri çevrimiçi görünürlüklerini artırabilmek, doğru müşterileri hedeflemek, potansiyel müşterileri dönüştürmek için en etkili ve ölçülebilir sonuçları sağlayan SEO, TBM, e-posta ve Web tasarımı yoluyla İnternet pazarlaması yapmaktadır. Dijital pazarlamanın getirdiği kanıtlanmış faydalar nedeniyle firmalar işlerini büyütmek için SEO desteği almayı yararlı bulacaktır.

Çağrı merkezi gibi işletmelerin verdiği hizmetleri teşvik etmek için dijital pazarlamanın kullanılmasının avantajlarından bazıları şunlardır:

  • Dikkat çekmek
  • Belirli bir kitleyi hedeflemek
  • Etkili satış fırsatları oluşturmak
  • Potansiyel müşterileri dönüştürmek
  • Güvenilirlik ve marka bilinirliği kazanmak
  • Web sitelerine trafiği artırmak
  • Satışları arttırmak
  • İşletmeyi büyütmek

Günümüzde, seo ve dijital pazarlama ile işletmelerin kârlarını artırmalarının ve büyümelerini sağlamanın en iyi yollarından biri sektöre adanmış bir seo uzmanıdır. Profesyonel bir seo uzmanı, arama motoru optimizasyonunun yanı sıra, nitelikli satış fırsatları ve gelişmiş e-ticaret yoluyla iş geliştirme konusunda destek verecektir.

Muhtemelen bir çağrı merkezinin yapabileceği en ikna edici satış noktası, yeni müşteriler üretmedeki başarısını kanıtlamaktır. Çağrı merkezi işletmesinin ne kadar rekabetçi olduğunu söylemeye gerek yok, ancak pazarlama konusunda üstünlük elde etmenize ve satış potansiyelleri hattı oluşturmanıza yardımcı olabiliriz.

Çoğu çağrı merkezi başkaları için pazarlama konusunda uzmandır. Müşterilerle bağlantı kurar, promosyonlara zorlar ve genel kullanıcı deneyimini iyileştirmeye yardımcı olmak için sorun giderme desteği sunarlar. Ancak çağrı merkezlerinin pazarlama çabalarını nasıl ele aldığı, müşterilerini nasıl çektikleri önemlidir. Çağrı merkezlerinin potansiyel müşterileriyle bağlantı kurmasına ve dönüştürmesine yardımcı olmak için çeşitli seo ve İnternet pazarlama stratejileri bulunmaktadır.

Tıklama Başına Ödeme (TBM) Reklamcılığı

Diğer web sitelerinde ve arama motorlarında görünen dinamik metin veya görüntülü reklamların tasarlanmasıdır. TBM reklamcılığı ile potansiyel müşterilerinize ülke çapında erişim sağlar, tekliflerinizi ve harcamalarınızı tamamen kontrol altında tutarsınız. A / B tesleri ile binlerce farklı mesajı, teklifi ve mizanpajı test edebilirsiniz. Yalnızca reklamlarınız tıklandığında ödeme yaparsınız.

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)

Arama motoru optimizasyonu, Google ve Bing gibi platformlarda iyi sıralama alma sanatı ve bilimidir. insanlar internette işinizle ilgili birşeyler aradıklarında, sitenizin bu sorguları yanıtlayacak ve değer sağlayacak şekilde yapılandırılmış olması gerekir. Büyük arama motorlarında iyi bir konumda sıralanmak için değerli içerik yayınlanmalıdır. Ayrıca, saygın kaynaklardan yüksek kaliteli bağlantılar sağlanmalıdır. Bu süreç zaman alır, bu yüzden birçok firma SEO konusunda uzmanlaşmış profesyonel bir seo uzmanı ile çalışır.

SEO’nun Avantajları: Yayınladığınız içerik kalıcıdır, iyi bir makale yıllarca trafik çekmenizi sağlayabilir, içerik ekledikçe, faydalar biriktirilebilir.

Web Tasarımı

Web siteniz ziyaretçileri etkilemiyorsa, yukarıdakilerin hiçbiri önemli değildir. Daha fazla trafik çekmek için birinci sınıf bir çağrı merkezi seo kampanyası düzenleseniz bile, gelen ziyaretçileri müşterilere dönüştürmek zordur. İlk izlenimler önemlidir, bu yüzden iyi inşa edilmiş kaliteli bir web sitesine yatırım yapmanızın karşılığını mutlaka alırsınız. Temiz, iyi yazılmış içerik, göz alıcı grafikler, sezgisel gezinme en önemli özelliklerdir. Her şeyi birbirine bağlayan web sitenizdir.

Çağrı merkezi seo ve web tasarım hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi edinmek için 0224 3050242 numaralı telefondan bize ulaşabilir veya iletişim formu aracılığı bir fiyat teklifi isteyebilirsiniz. Bursa konumlu bir şirketiz ncak İstanbul, Ankara, Antalya ve İzmir firmalarına destek verebiliriz.

Yiyecek ve İçecek Sektörü SEO

Yiyecek içecek sektöründe yeni iş üretmek, seo ve dijital pazarlama kampanyalarının dikkatli bir şekilde yönetilmesi ve dengelenmesi ile birlikte, tüketici veya iş müşterisi hakkında kapsamlı bir bilgi ve anlayış gerektirir.

Dünya’ın hemen her ükesinde yiyecek ve içecek endüstrisi muazzam bir tüketici segmentini temsil eden büyük pazarlardır. Bu yüzden yiyecek ve içecek pazarlaması çok sıcak bir konudur. Şirketler bir çok ürün segmentinde sürekli değişen davranışlara ayak uydurmaya çalışan müşterilerin dikkatini çekmenin yeni yollarını arıyorlar. Çoğu durumda, veri odaklı, profesyonel seo ve dijital pazarlama stratejileriyle, tüketicilerin belirli bölümlerini hedeflemeye yönelebilecek bir seo uzmanı ile çalışmak mantıklıdır.

Profesyonel bir seo uzmanı müşteri adayları yaratma ve dönüştürme konusunda deneyimlidir. Yiyecek ve içecek markalarının çoğu pazardan pay almak ve payını korumak için mücadele eder, ancak hedefledikleri kitlelere yönelik stratejik hizmetler değişebilir.

Hedef Kitlenin Belirlenmesi

Bir şirket ne tür bir tüketiciyi hedeflediğini bilmiyorsa, doğru kişilere ulaşmakta zorlanacaktır. Bir seo uzmanı, daha hızlı bir sonuç için pazarın belirli bir bölümünü hedeflemeye yardımcı olabilir.

Profesyonel Marka Yaratmak.

İyi bir logo havalı görünmekten daha fazlasıdır; Bir mesajın birden fazla kanal arasında net ve tutarlı bir şekilde iletilmesi ile ilgilidir. Profesyonel bir seo uzmanı bunu anlayacak ve bir yiyecek ve içecek markasının güçlü bir isim oluşturmasına nasıl yardımcı olacağını bilecektir.

İyi bir Web Sitesi Oluşturmak

Günümüzün İnternet destekli pazarında, güçlü bir çevrimiçi varlık şarttır. Profesyonel web tasarımı, tüketiciler belirli bir marka hakkında daha fazla bilgi edinmek istediklerinde harika bir referans noktasıdır.

İnternet pazarlaması, bir markanın arama motorlarında sonuçları iyileştirme stratejileri (SEO), TBM (bir markayı öne çıkaran ve arama sonuçlarında en üstte görünebilen tıklama başına ödemeli reklamlar), e-posta pazarlamacılığı gibi hizmetler aracılığıyla büyümesini sağlar.

Mobilya Mağazaları İçin SEO Önerileri

Mobilya üreticisi ya da bir mobilya mağazası sahibi iseniz SEO’ya yatırım yaparak daha fazla mobilya satabilirsiniz. Web sitenizin organik optimizasyonu, arama motoru sonuçlarındaki sırasını iyileştirmek için içeriği ve web sitenize verilen bağlantıları geliştirme işlemidir. SEO, arama sonuçlarında görünen web varlığınızın profilini yükseltmenin önemli bir parçasıdır. Tıklama başına ödeme (Google Ads) ve yerel sonuçlara ek olarak,organik arama sonuçlarında da görünmenizi sağlar. Yani aynı sayfada en 3 farklı sonuç elde etmenizi sağlar. İnternetten müşteri edinmek ve bilinir olmak için her mobilya mağazasının adı ve birincil kategorileri üst sıralarda yer almalıdır.

Google Benim İşletmem uygulamasına firmanızın girişini mutlaka yapmalı ve tavsiye edilen bilgilerinizi eksiksiz doldurmalısınız. Google Benim İşletmem kaydı yaptığınızda genellikle bir telefon veya adres doğrulaması istenir.Doğrulama yapılmadan bazı özellikler eklenememektedir.

Google Benim İşletmem’e Firmanızı Ekleyin.

Mağazanızın ismini nasıl gidiğinize dikkat etmelisiniz. Firmanızı kurumsal isminin anahtar kelimelerinizle biraz genişletebilirsiniz. Örneğin resmi adınız “İnegöl Mobilya” ise firma adınızı “İnegöl Modern Mobilya” biçiminde yazmanız avantaj sağlayabilir.

Google Benim İşletmem Uygulamasını nasıl daha etkili kullanabileceğinizi öğrenin.

Online satış yaptığınız veya mobilyalarınızı katalog biçiminde sergilediğiniz bir web siteniz varsa SEO’ya yatırım yapmak önemlidir. Araşatırmalar, SEO’nun marka bilinirliği ve online ürün satışı için en iyi yöntem olduğunu göstermektedir. Başka bir deyişle, internetten müşteri bulmanın mükemmel bir yoludur.

Mobilya satışlarınızı artırmak istiyorsanız sadece trafiğinizi trafiğinizi artırmak yeterli olmaz. Müşteri adayları kazanmanız gerekir. Müşteri adayı kazanmanın anlamı, bir kullanıcının web sitenizi ilk ziyaret ettiğinde mobilyaya ihtiyacı olmasa da, ihtiyacı olduğunda sizin web sitenizi de ziyaret etmesini sağlmaktır. Türkiye’nin en büyük mobilya üreticilerinin toplandığı Bursa ilimizde Online mobilya satışında büyük rekabet vardır. Ve bu yazıda, rekabetinizde yardımcı olacak bazı SEO ipuçlarını anlatacağız.

Bir mobilya web sitesinin diğer sitelerden farkı ne olmalı, mobilya sektörüne has özellikler nelerdir? Mobilya satan web sitesi, blog veya kurumsa bir web sitesiyle aynı değildir. Farklı SEO stratejileri uygulamak gerekir. Tabi daha zor olduğu anlamına da gelmez. Zorluk rakiplerinizin internetteki gücü ile ilgilidir.

Mobilya web siteleri için kurumsal marka kimliği geliştirme, marka bilinirliği ve müşteri ilişkileri çok önemlidir. Eğer web siteniz yeniyse ve oturmuş bir marka kimliğiniz yoksa SEO çalışmaları sizin için idealdir.

Web sitenize blog ekleyin

Web sitenizde bulunan yüksek kalitede optimize edilmiş içerik Google’da alacağınız sıralamayı etkileyebilecek en temel faktörlerden biridir. Düzenli içerik oluşturmanın en kolay yolu da blog yayınlamaktır. Yatak odası takımları, yemek masaları veya oturma grupları gibi ürünleriniz için ayrı ayrı açıklayıcı içerikler oluşturabilirsiniz. Ürünleriniz hakkında ipuçları verebilir, dekorasyon fikirlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu fikirleri paylaşırken, makalelerinizde önemli anahtar kelimelerinizi kullanmayı ihmal etmeyin. Sürekli kendi bloğunuzda yayın yapmayın. Belirli bir sayıya ulaştıktan sonra yazılarınızı farklı bloglara göndererek yayınlanmasını sağlayın. Diğer (alakalı) sitelerde sitenizin adının geçmesi veya bağlantı verilmesi arama motorları için güvenilirlik puanınızı artıracaktır.

Sosyal Medya Aktiviteleri

Sosyal günümüzün en önemli dijital platformlarından biridir. Doğru yapıldığında SEO çalışmalarınıza katkıda bulunur, trafiğinizi etkiler ve marka bilinirliğinizi artırabilir. Sosyal Medyada binlerce potansiyel müşteri ile karşılaşma olasılığı vardır, aktif olmak gerekir. Müşterilerinizle bağlantıda kalmanızı sağlar. Sosyal medyaya zaman ayırın. Çok sayıda müşteri adayı oluşturmanıza ve markanızın farkındalığını büyük ölçüde artırmanıza yardımcı olacaktır.

İllegal veya yapay takipçi gbi yöntemlere asla bulaşmayın. Şirketinizi riske atmayın. Web mülkleriniz bir kez şüpheli olarak tanımlandığında normale dönmesi çok uzun zaman alabilir. Facebook üzerinde tanıtım yapıyorsanız Facebook’un tüm kurallarına, Google’da görünür olmak istiyorsanız Google’ın tüm tüm yönergelerine tam olarak uyun.

SEO öğrenmeye çalışın, gelecekte SEO bilmeyen, dijital pazarlamadan anlamayan bir iş adamı düşünülemez. SEO hakkında internette yüzlerce kaynak ve merak ettiğiniz şeyleri sorabileceğiniz forumlar bulabilirsiniz.

Web sitenize daha fazla trafik çekmek ve dönüşüm elde etmek için profesyonel destek verebilcek bir SEO uzmanı ihtiyacınız olursa bizi arayın. Web sitenizin güncel durumunu öğrenmek için ücretsiz SEO analizi talep edebilirsiniz.

Doğru stratejiyle potansiyel müşterilerinizle bağlantı kurmalısınız

Web sitenizi kaliteli, derinlemesine bilgi ile tasarlarsanız web sitenize gelen ziyaretçiler sizi mobilya endüstrisinde bir otorite olarak görmeye ve size güvenmeye başlayacak. Buna kalabalıkta güven oluşturmak denebilir. Ancak bu sonuçlar hemen gerçekleşmez, bu bir süreçtir. Bunu aklınızda tutarak, web sitenize daha fazla trafik çekmek için kullanabileceğiniz birçok farklı SEO stratejisi vardır. Web siteniz ziyaretçinin ilk izlenimidir, bu nedenle tasarım, işlevsellik önemlidir.

Tarım Firmaları İçin SEO

Tarım en eski sanayilerden biridir, ancak çiftçiler teknolojiye yabancı değiller. Tarım sanayii, hem çevrimiçi hem de çevrimdışı olarak trafiği artırmak ve satışı yapmak için birden fazla kanal kullanır. E-posta, SEO ve Adwords gibi pazarlama hizmetlerinin stratejik bir karışımını ve çevrimdışı stratejileri kullanarak pazarda akıllarda kalmanıza yardımcı olabiliriz. Herhangi bir tarımsal pazarlama şirketinin rekabette öne geçmek için kullanmayı düşünmesi gereken en önemli İnternet pazarlama taktikleri şöyledir:

SEO ile Tarım İşinizi Tanıtın

Basitçe söylemek gerekirse, SEO (arama motoru optimizasyonu), sitenizin Google ve diğer popüler arama motorlarında üst sıralarda yer almasını sağlamak için belirli pazarlama stratejileri ve teknikleri kullanır. SEO’nun avantajı, ürünleriniz ve hizmetleriniz için Google’ın ilk sayfasında bir kez yer almaya başladığınızda, ürünleriniz pazar segmentine en iyi şekilde tanıtılmış olur. Bu, satış döngülerini kısaltmanıza ve şirketiniz için güvenilirliği artırmanıza yardımcı olur. Bir tarım işletmesinin hızlı bir şekilde trafik çekmesi gerektiği zamanlarda, örneğin, hızlı nakit akışı gerektiğinde veya sezon ürünlerin kontrollü satışları için, tıklama başına ödeme mükemmel bir seçenektir. Adwords kampanyaları iyi yapıldığında, hızlı, güvenilir, öngörülebilir ve ölçeklenebilir sonuçlar getirir.

Tarım İşletmelerinde Sosyal Medya

Özellikle yiyecek ve diğer ürünleri doğrudan halka sağlayan tarım şirketleri pazarlama ve marka tanıtımı için sosyal medyadan faydalanmalıdır. Sosyal medya platformları, müşterilerle direk iletişim için kullanılabilir.

E-posta Pazarlama

Sosyal medya, hedef kitlenizi etkilemek ve tarımsal ürün ve hizmetlerinizi tanıtmak için harika bir yol olsa da, e-posta pazarlaması işi bir adım daha ileri götürür. Potansiyel müşterileri beslemek ve mevcut müşterileri markanız hakkında eğitmek için e-posta bültenlerini kullanın.

Çevrimdışı Pazarlama

Faaliyetlerinizi tanıtmak için çevrimiçi yaptığınız her şey, çevrimdışı tanıtım faaliyetlerinize uygun olabilir ve olmalıdır. SEO, Sosyal medya, e-posta ve Adwords kampanyaları çevrimdışı ticaretiniz için de çok önemlidir.

Tüm internet faaliyetlerinizde tutarlı ve sorunsuz entegrasyon ve hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi edinmek için (0224) 305 02 42 numaralı telefonu arayabilir veya fiyat teklifi isteyebilirsiniz.

Tadilat, Dekorasyon, Tesisat SEO

Büyük çevrimiçi şirketler tadilat, dekorat, sıhhi tesisat, döşeme, depolama, tamir ve yenileme gibi hizmetlere dalmakta, pazar payının daha fazlasını elde etmek için zor bir rekabet ortamı yaratmaktadırlar. Bu tür hizmetlerin internette pazarlanması için seo stratejisinin belirlenmesi çok önemlidir.

Doğru SEO stratejisi ile, bir dekorasyon firması ya da evlere tesisat bakım ve tamiri sunan bir işletmenin rakiplerinizden ayrılarak öne çıkabilir ve yeni iş talepleri alabiirsiniz. Bununla birlikte, bu alandaki başarının anahtarı, sektöre özel yerel seo stratejilerinin uygulanmasıdır.

Bir şirket, sektörü anlayan bir seo uzmanı ile çalıştığında, hedef kitlesine ulaşma konusunda özel bir destek alır. Doğru seo uzmanı işletmenizi mümkün olan her pazarlama stratejisini denemek yerine, kanıtlanmış çabalara, en etkili iş geliştirme yöntemlerine odaklayabilir.

Sektör bilgisi her seo çalışmasında önemlidir. Sektörünüzü anlayan bir seo uzmanı, hangi yöntemlerin en iyi değeri, en iyi pazarlama sonuçlarını sağladığını anlayabilir. Bu tercih, internet pazarlaması açısından SEO ve TBM ile mi, yoksa doğrudan katalog, broşür, promosyon gibi geleneksel yöntemlerle mi olacağı verilere bağlıdır.

Seo uzmanı, rekabet araştırması ile pazarlama hizmetlerinin stratejik bir karışımını kullanarak, işletmenizi sektörde daha görünür hale getirmeye çalışacaktır.

Otomotiv Sektöründe SEO Çalışmalarının Önemi

İnternetten önce, neredeyse tüm otomotiv pazarlama hizmetleri radyo, televizyon, basılı yayınlar ve doğrudan posta ile sınırlıydı. Araba satmak, kiraya vermek için, bu kanallardan birinin üzerinden reklam vermek gerekiyordu.

Dijital pazarlamanın yükselişi oyun alanını düzleştirerek en küçük oyuncuların bile rekabet etmesine izin verdi. Ayrıca, SEO ve diğer dijital pazarlama bileşenleri, geleneksel reklamcılık platformlarında bulamayacağınız önemli avantajlar sunar. Çok daha geniş bir kitleye erişebilirsiniz ve o kitleyi istediğiniz gibi bölümlendirmek oldukça kolaydır. Hedef kitlenizi coğrafya, gelir, yaş, otomobil markası ve modeli gibi demografilere bölerek, gerçek zamanlı geri bildirim alır ve analiz edebilirsiniz. Tek bir yaklaşımla sınırlı değilsiniz. Potansiyel müşterilerle bağlantı kurmak için birçok farklı stratejiyi kapsayan SEO hizmeti veriyoruz.

TBM (Arama Ağı Reklamcılığı, Google Ads Tıklama Başına Ödeme)

Tıklama başına ödeme reklamcılığının geleneksel pazarlama ile birçok ortak yönü vardır. Ancak TBM’yi çok daha etkili bir strateji haline getiren bazı önemli farklılıklar vardır. Adından da anlaşılacağı gibi, yalnızca biri reklamınızı tıkladığında ödeme yaparsınız. Bu, belirli bir bedel ödediğiniz radyo reklamlarıyla keskin bir tezat oluşturuyor. TBM reklamcılığında aynı teklifi istediğiniz kadar yineleyebilirsiniz. Zaman içinde A / B mesajlarını test edebilirsiniz ve gerekli ayarlamaları yapabilirsiniz. Başarılı TBM kampanyaları sürekli dikkat gerektirir. Bu nedenle, bu projeyi dijital reklamcılıkta uzmanlaşmış, otomotiv sektöründe tecrübeli bir seo uzmanına vermeniz önemlidir.

Araba almak zor bir karar değildir. Çoğu insan satın almadan önce makul bir araştırma yapar. Doğru yaklaşımla, markanızı potansiyel müşterilerin sayısız soruları bilgi kaynağı olarak konumlandırabilirsiniz. Bu sistem kullanıcılar sizinle ilgili soruları Google veya Bing arama motorlarına yazdığında firmanızı sıralamada bulabilirse çalışır. Bazı anahtar kelimelerde iyi sıralama şansını artırmak için, arama motoru optimizasyonuna (SEO) yatırım yapmanız gerekir. Harika içerik yayınlamak ve diğer sitelerden yüksek kaliteli bağlantılar almak bu stratejinin iki ana unsuru. Ancak SEO zaman alır. İster kendininiz yapın,ister bir seo uzmanına devredin, ölçülebilir sonuçları hemen göremezsiniz. SEO’nun iyi tarafı, potansiye müşterilerinizin size ulaşması için arama motoru sonuçlarında sürekli bir konum elde etmenizdir.  SEO satışları çok daha kolay hale getirir.

Eposta pazarlama

Her ne kadar İnternet pazarlamasının asıl amacı satış yapmak olsa da, kısa vadeli odak noktası müşterileri bulmak olmalıdır. Başarılı e-posta pazarlamasının sırrı, kullanıcılarınıza değer sağlamaktır. Okuyucularınızla faydalı ipuçlarını, çarpıcı info görselleri ve harika içerikleri paylaşırsanız bir otorite ve güven oluşturursunuz. Satın alma sürecinde akıllarında kalırsınız.

Web Tasarımı

Web siteniz yukarıda belirtilen hizmetlerin hepsini birbirine bağlayan varlıktır. Müşterilerinizle etkileşim websitenizde başlar. Her durumda estetik açıdan yeterli ve gezinmesi kolay, temiz bir web sitesiniz olmalıdır. Bunu kendi işletmeniz içinde yapmak için grafik veya kodlama beceriniz yoksa profesyonel web tasarımı konusunda uzmanlaşmış, rent a car web sitelerinde tecrübeli bir web master ile çalışmanız gerekir. Otomotiv,araç kiralama firmaları için web tasarım ve seo hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz, 0224 305 02 42 numaralı telefondan veya iletişim formumuz aracılığıyla bize ulaşın.

İnşaat Sektörü SEO Çalışmaları

İnşaat ürün ve hizmetlerinin pazarlanması, beceri ve tecrübe gerektirir. insanlar inşaat ortaklarını dikkatli seçerler. Başarılı seo ve çevrimiçi pazarlamanın anahtarı, güven sağlamak ve daha sonra potansiyel müşteriler oluşturmaktır.

SEO ve Dijital Pazarlama İnşaat Şirketlerine Nasıl Yardımcı Olur?

Cnn Türk’ün 2018 yılında yaptığı habere göre İstanbul’da satılmayı bekleyen 800 bin adet konut bullunmaktadır. Bu rakama Ankara, İzmir,Antalya ve Bursa gibi diğer büyük şehirler eklendiğinde çok satılmayı bekleyen konut sayısı 2 milyonu bulabilir. Bireysel inşaat ustalarından çok katmanlı inşaat şirketine kadar, yapı dünyasındaki herkes döngüsel taleplerin ve sürekli gelişen maliyetler nedeniyle sektördeki zorlukları bilir. Bununla birlikte günümüzde inşaat sektöründe her zamankinden daha fazla oyuncu, dolayısı ile rekabet var. Bu nedenle, bir inşaat işinin öne çıkması ve başarılı kalması için, sürekli yeni müşterilerle ilişkiler kurması ve geliştirmesi gerekiyor.

Etkili seo ve internet pazarlaması ile bir işletme, müşteri adayları oluşturabilir, dönüştürebilir, görünürlüğünü artırabilir, markalaşmasınıı geliştirebilir ve  gereken tüm araçlara sahip olabilir.

Etkili Dijital Pazarlamanın Anahtarı

İnşaat şirketleri için en iyi pazarlama, inşaat sektöründe stratejik, çok katmanlı bir yaklaşım olacaktır. Belirli bir şirketin ayrıntılı analiziyle başlayarak, yeni müşteriler çekmek için kanıtlanmış taktikleri bir arada kullanılır. Bu nedenle, profesyonel bir seo uzmanı ile çalışmak çok önemlidir. İnşaat sektöründeki zorlukları ve bunlara cevap vermenin en iyi yollarını anlayan bir seo ajansının desteğiyle, inşaat firmaları ihtiyaç duydukları araçlara sahip olabilirler.

İnşaat Sektöründe SEO ve Dijital Pazarlama Hizmetlerine İlişkin İpuçları

Bir inşaat şirketinin kendisini pazarlaması için en etkili yollardan bazıları, hem İnternet pazarlaması hem de daha geleneksel pazarlama çabalarının iyi bir kombinasyonunu içerir. Yapı sektöründe deneyimli bir seo uzmanı, pazarlama stratejisine rehberlik etmek için gerçek verileri kullanarak bu stratejileri en iyi sonuçlar için nasıl birleştireceğini bilecektir.

Pazar araştırması

İyi pazarlama, belirli bir bölgedeki inşaat pazarının iyi anlaşılması ile başlar. Rakip şirketlerin ne yaptıkları, nerede reklam yaptıkları, müşterileri nasıl çektikleri ve hedef kitlelerinin kim oldukları, neleri sevdikleri, nerede vakit geçirdikleri gibi bilgilere sahip olunmalıdır. Şirket işlerini yönetirken bu bilgiyi toplamak zor olabilir, bu nedenle bir inşaat şirketinin bu tür verilerde uzmanlaşmış bir seo uzmanının desteğini alması mantıklıdır.

Stratejik Kampanyalar

Pazarla ilgili istihbarat, bir seo uzmanının inşaat işi için geliştirebileceği pazarlama stratejisine rehberlik edecektir. Piyasaya dayanarak, eşsiz bir mesaj veren, değerini vurgulayan ve ilgili kitleyi hedefleyen bir kampanya geliştirebilir. Bu strateji, SEO, TBM, e-posta pazarlaması veya web tasarımı gibi diğer internet pazarlama uygulamalarını içerebilir.

Hukuk Bürosu, Avukat SEO Çalışmaları

Hukuk firmanız için yeni müşteriler mi arıyorsunuz? Eğer öyleyse, güzel haberlerim var. Lütfen okumaya devam edin ve istatistikleri görün! Potansiyel müşteriler zaten sizi arıyor!

İşte istatistikler:

  • Yasal tavsiye arayanların %96’sı arama motoru kullanıyor.
  • Tüketicilerin %74’ü hak ihlallerinde harekete geçmek için bir hukuk bürosunun web sitesini ziyaret ediyor.
  • Yasal hizmet ve bilgi aramalarının %62’si marka temelli değildir (örneğin: Falanca hukuk bürosu boşanma avukatı)
  • Yasal tavsiye arayanların %72’si yalnızca bir avukata başvurur.

Kısacası, hukuk büronuza yeni müşteriler çekmek istiyorsanız, avukatlar için SEO yapmanın diğer sektörlere göre nispeten biraz daha farklı uygulamalarından haberdar olmanız önemlidir. Bu makalede, Türkiye’deki hukuk büroları ve avukatların web sitelerini Google’da iyi bir konuma yerleştirmek için kullanabileceğimiz bazı uygulanabilir teknikleri paylaşacağım .

Kullanıcı merkezli bir web sitesi oluşturun

Hem müşterilerinizin, hem de Google’ın seveceği bir hukuk bürosu web sitesi oluştururken sormanız gereken bazı sorular var. Bu soruların ilki: Müşterileriniz için ne sunuyorsunuz? Bu soruyu ne kadar iyi yanıtlarsanız ziyaretçileriniz ve Google için o kadar değerli olursunuz.

Jargon kullanmayın, aşırı karmaşık yasal açıklamalar ve uzun metin blokları kulanmaktan kaçının. Cümleleri kısa tutun, paragrafları daha sık bölün ve okumaya yardımcı olmak için mümkün olduğunca liste ve alt başlıklar kullanın.

Metinleri ayırmak ve içeriğin anlaşılmasını kolaylaştırmak için bol miktarda resim ve grafik kullanın. Ayrıca, önemli terimleri öne çıkarmak için koyu renk metin kullanın.

Ziyaretçiler bir tıklamayla istedikleri bilgiye ulaşabilir mi? Tüm sayfalara ana sayfadan erişilebilmeli ve herhangi bir sayfadan en fazla iki tıklama uzaklıkta olmalıdır. İyi bağlantı yapısı ana sayfanızda oldukça ayrıntılı bir açılır menü gerektirir.

Zombi sayfaları kaldırın. Bu sayfalar, sitenizde bulunan, ancak ziyaretçilerinize değer katamayan sayfalardır.

Zombi olması muhtemel sayfa türleri:

  • Kategori sayfaları (genellikle WordPress bloglarında kullanılır)
  • Arşivler (WordPress tabanlı siteler tarafından üretilir)
  • Resim medya bağlantıları
  • Numaralandırılmış sayfalar
  • 50 kelimeden az metin içeren sayfalar
  • Eski basın bültenleri

Bu sayfalar Google tarafından dizine eklenebilir ancak ziyaretçilerinize bir fayda sağlamaz. Google, kaliteli sayfalara sahip küçük siteleri, yararsız içerikli daha büyük sitelere tercih ettiğini bizzat ifade etmiştir. Bu sayfaların indeksinizden çıkarılması performansınızı artıracaktır.

Zombie sayfalarını tanımlamanın en iyi yolu “Google Search Console” aracını kullanmaktır. Araç tamamen ücretsizdir ve yapılandırılması kolaydır.

Web siteniz hızlı olmalıdır. SEO’dah hiçbir şey geç açılan bir web sitesi kadar kötü değildir. Google sayfa hızının bir sıralama faktörü olduğunu belirtmiştir.

Sitenizi hızlandırmakiçin iyi bir barındırma platformu seçin. Web sitenize yüklemeden önce tüm görüntüleri sıkıştırın. Yükleme sürelerini azaltmak için bir önbellek eklentisi yükleyin. Bu sizin uzmanlık alanınızın dışındaysa, web geliştiricinizden bu değişikliklerde size destek olmasını sağlayın.

Bir SEO kampanyasıyla hedeflemeniz gereken anahtar kelime türleriyle ilgili sınırsız sayıda teori vardır. Muhtemelen temel kavramları duymuşsunuzdur:

  • Sayfa Başlığı
  • Gövde metni
  • Uzun kuyruk anahtar kelimeler

Anahtar kelime hedeflemede en etkili yaklaşım , geleneksel başlık, gövde, uzun kuyruklu anahtar kelime yaklaşımının aksine, tipik bir müşteri deneyimini izleyen kategorilere odaklanmaktır.

Burada bahsettiğimiz müşteri deneyimi nedir?

Farkındalık -> Değerlendirme -> Satınalma

Bir müşteri deneyiminin farkındalık aşamasında bulunan ilk anahtar kelime kategorisi bilgi sorgularıdır. Bu sorgular, genellikle bir soru şeklinde sunulan, bir konu hakkında bilgi bulmak için kullanılan terimlerdir. Örneğin: “Tüketici haklarımı korumak için nereye başvurabilirim?

Sıkça sorulan sorular sayfası, makaleler, haber kaynağı ve blog içeriği oluşturmak, bu anahtar kelimeleri doğrudan hedeflemenizi sağlar. Bilgi Sorgulama yaklaşımının diğer büyük yararı, uzun kuyruk anahtar kelime öbeklerine görünürlük sağlamasıdır. Bu ifadeler daha az rekabetçi anahtar kelimeler olma eğilimindedir ve sıralamalarını kolaylaştırır.

Müşteri satın alma döngüsünün bir sonraki aşaması Değerlendirmedir. Müşteri aşağıdaki gibi terimler arıyor olabilir:

  • (Hukuk firması adı) yorumlar
  • En iyi hukuk firması
  • (Hukuk firması adı) başarılı davalar

Bu şekilde potansiyel müşteriler internette bulabilecekleri seçeneklerini değerlendirirler. Peki, bu aramaları anahtar kelime tabanlı içeriğinizde nasıl eşleştireceksiniz. Basit olarak: Bir inceleme / referans sayfası oluşturun ve en önemli anahtar kelimeleriniz için optimize edin.

Müşteri deneyiminin üçüncü kısmı satın alma işlemidir. Potansiyel müşterileriniz, satın almak istedikleri hizmeti tanımlayan işlem terimlerini kullanarak arama yaparlar. Şunun gibi ifadeler içerebilir:

  • Ceza savunma hukuk bürosu
  • Ceza savunma avukatı
  • Ceza savunması

Bu gibi terimler en iyi şekilde ana sayfanızla ve ilgili bölümde hedeflenir.

İşinizin belirli bir alanına odaklanmış sayfalarınız, ön sayfanızdan sonra web sitenizdeki en önemli sayfalardır. Varlığınızı güçlendiren ve kullanıcılara alakalı, kolayca okunabilen bilgiler sağlayan sayfalar oluşturun. Her uygulama alanı için benzersiz bir sayfa oluşturun. Birden fazla hizmeti bir sayfaya sıkıştırmaya çalışarak müşterilerinizi şaşırtmayın.

Unutmayın, sayfa başına yalnızca bir veya iki anahtar kelime hedefleyebilirsiniz. Bu nedenle, çalışma alanlarınızın her biri için ayrı bir sayfa oluşturmak daha mantıklıdır.

Ön sayfanızda güvenilirlik ve yetki sağlamanız gerekir. Bunu yapmak için bağlı bulunduğunuz organizasyonları ve müşterilerinizden gelen yorumları kullanabilirsiniz.

Kullanıcıları sitenizde daha uzun süre kalmaya teşvik eden içerik oluşturun. Video ve infografikler kullanın. İnsanlar görsel öğelere, salt metin tabanlı içerikten daha fazla ilgi duyar.

Ziyaretçileri sitenizde tutmanın başka bir yolu da, dahili makalelere, yayınlara, kılavuzlara ve muhtemel sorularını yanıtlayan diğer faydalı içeriğe bağlantı vermektir. Bu şekilde insanların istediklerini bulmalarına yardımcı olursunuz.

Kullanıcının bekleme süresini artırmak için ana sayfanızda video kullanmak çok etkilidir. Bunun için YouTube üzerinde video oluşturup optimize etmeniz gerekir. Bu yalnızca YouTube aramalarında öne çıkmanızı sağlamaz, aynı zamanda Google’daki görünürlüğünüze yardımcı olur. YouTube’da, insanlar düzenli olarak yasal danışmanlık ararlar.

YouTube’daki videolarınızın sıralamalarını aşağıdaki yollarla artırabilirsiniz:

  • Kullanıcıların yazdığı anahtar kelimeleri bulmak için YouTube’un Arama Önerme aracını kullanın. Bu anahtar kelimeleri video başlıklarınıza, açıklamalarınıza vb. ekleyin.
  • Daha az rekabetçi bir niş bulmaya çalışın. (yapılmamışı yapmak)
  • Çekici küçük resimler ve başlıklar ile tıklamaları artırmaya çalışın.
  • Yorumları, aboneliği ve beğenileri teşvik edin.
  • Videolarınızı web sitenizde, blogunuzda ve sosyal medyada tanıtın
  • Oynatma listeleri oluşturun.
  • Kanal abonelerini iyi takip edin.

Video için içerik fikirleri. Hangi konularda video oluşturuyorsunuz?

  • Yasal konularda sık sorulanları cevaplayın
  • İnsanlara yasal konular hakkında nasıl yapılır ipuçları sağlayın.
  • Kanun uygulama alanlarını ve nasıl yardım alabileceklerini açıklayın
  • Müşteri referans videoları oluşturun
  • Ziyaretçilere hukuk firmanızın çalışmalarından bahsedin

İyi bir “Google My Business” hesabı oluşturun: Yerel panelinizi kontrol altına alın. Çoğu hukuk firması gibi siz de yerel müşterileri hedef alıyorsanız, birden fazla konum veya tek bir ofise sahip olsanız da, GMB alanınızı sahiplenebilmeniz için sayfalarınızı konum için optimize etmeniz gerekir.

Google My Business (Benim İşletmem), Google Local ve Google Places’in yerini alan ücretsiz işletme listesidir ve firmanız aramalarda organik sonuçların üzerinde görünebilir.

Google My Business hesabınızı nasıl optimize edebilirsiniz?

  • İşletme konumunuzu haritaya doğru girin.
  • Yetkili ve resmi işletme web sitenizi listeleyin
  • Açılış saatleri gibi bilgiler ekleyin
  • İşletme adınızın, adresinizin ve telefon numaralarınızın diğer listelerle ve web siteniz ile tutarlı olmasını sağlayın. (Google, işletme bilgilerinizi internetteki tüm kaynaklardan toplar, adresleri ve diğer detayları tutar.)
  • Firmanızın doğru aramalarda görünmesini sağlamak için en uygun kategoriyi seçin.
  • Mümkün olduğunca spesifik olun. Kendinizin, çalışanlarınızın ve iş yerinizin birkaç fotoğrafını ekleyin.
  • Ofisinizin 360 ​​derecelik bir görüntüsünü eklemeyin
  • İşletmenizin kilit noktalarını açıklayın, anahtar kelimeler kullanın ve ‘Giriş’ bölümüne bağlantılar ekleyin.
  • Müşteri veya tanıdıklarınızdan firmanız hakkında inceleme isteyin.
  • Avukatlar İçin Arama Motoru Optimizasyonu
  • Çevrimiçi temsilciniz: Web Siteniz
  • Günümüzde kurumlar çevrimiçi olarak web siteleri ile temsil edilirler. Her geçen gün daha fazla dijitalleşen web siteleri üzerinden iş yapma biçimleri, her sektörde olduğu gibi, avukatlar ve hukuk büroları için de çok önemli, amatör ellere bırakılamayacak kadar hassas bir hale gelmiştir.
  • Geçici başarılarla yetinmeyin.
  • Kullanıcı odaklı olmayan, alakasız link yapılandırma yöntemiyle, arama motorlarını bir süreliğine manüple ederek yapılan SEO çalışmaları size zarar verir. Bu, hem zaman hem de emeğinizin boşa harcanması demektir.
  • SEO, ziyeretçilerinize, potansiyel müşterilerinize kattığınız değer ile ilgilidir.

TÜM TÜRKİYE’DE SEO

Bursa’sa merkezli bir SEO Pazarlama ajansıyız, ancak İstanbul, Ankara ve İzmir başta olmak üzere, birçok ilde, hukuk bürosu, avukat seo (arama motoru optimizasyonunda) kanıtlanmış bir sicile sahip bulunuyoruz.

AVUKAT SEO

Avukatların interneteki yasal kısıtlamalarını, web siteleri üzerinden müşterileri edinme stratejilerine hakimiz, kullanıcı odaklı SEO anlayışımızla kalıcı ve otoritesi yüksek arama motoru optimizasyonu ve içerik tasarım hizmeti veriyoruz.

HUKUK BÜROSU YEREL SEO

Belirli bir coğrafi bölgede, konum avantajı kullanılarak gerçekleştirilen SEO çalışmaları çok daha kısa sürede sonuç vermektedir. Google My Business aracının etkili optimizasyonu ve webdeki diğer mülklerinizin tutarlılığı ile kullanıcı odaklı Yerel SEO Hizmeti ile tanışın.

Franchise Şirketleri İçin SEO

Restoran, telekominikasyon bayileri, spor salonları gibi franchise şirketler müşteri adayları oluşturmak ve yeni müşteriler kazanmak istiyorsa seo uzmanına ihtiyaç duyarlar.

Franchise markasının ulusal veya bölgesel reklamcılık yardımı olsa da satışlar, franchise kuralları ve ticari markaların parametreleri dahilinde kalır. Belirli bir konumda, franchise işletmecinin kendi çabalarıyla satışları artırma gerçeği göz ardı edilemez.

Profesyonel bir seo uzmanı, arama motoru optimizasyonu, Adwords gibi diğer İnternet pazarlamacılığı kampanyaları ile yeni müşterilerin ilgisini çekmek ve bağlantı kurmak için araçlardan nasıl yararlanılacağını bilir.

Franchise alanlarına dijital pazarlama konusunda her zaman yapılabilecek pek çok şey vardır. Sektörde öne çıkmak isteyen Franchise işletmeciler, çalışan pazarlama stratejilerinden faydalanabilirler.

Franchise seo ve dijital pazarlamanın önemi

SEO yerel görünürlüğü artırır. Belirli bir konumdaki potansiyel müşterilerin işiniz hakkında bilgi sahibi olması için işletme yerel marka bilincini oluşturmak zorundadır. Pazarlama yoluyla daha fazla insan bir mağazanın veya hizmetin ne sunduğunu öğrenir.

SEO kitlenizi genişletir. Büyümeye devam etmek için ulusal markalaşmaya güvenebileceklerini düşünen franchise’lar risk almış olurlar. Franchise seo ve dijital pazarlama, konuyla alakalı kalmak, yeni müşteriler kazanmak ve ilerlemek için çok önemlidir. Bir işletmeyi rekabette güçlü kılmanın en iyi yollarından biri, işin özelliklerini, benzersiz değerlerini vurgulayan ve potansiyel müşterilerin aklında öne çıkaran arama motoru optimizasyonu, yani seo hizmetidir.

SEO ve Dijital Pazarlama yoluyla erişimlerini genişletmek isteyen franchise işletmeler için çeşitli stratejiler vardır. Profesyonel bir seo hizmeti, akıllı bir program geliştirmek için bir markanın sektörünü, rekabetini ve ihtiyaçlarını değerlendirecektir.

Belirli bir coğrafi konumdaki ziyaretçileri hedef alan franchise’lar, SEO, TBM, basılı yayınlar, eposta pazarlaması, indirimler, kuponlar veya diğer reklamları verimli kullanmak zorundadır. Franchise işletmeler için SEO ve internet pazarlamasında en önemli faktör stratejidir. Bu nedenle saygın bir seo uzmanı veya seo ajansıyla çalışmak çok önemlidir.

Bursa Eğitim Sektöründe SEO Çalışmaları

Bursa eğitim sektörü, kolejler ve özel okullar için SEO, çevrimiçi pazarlama ve diğer tanıtım faaliyelterindeki rekabet her zamankinden daha zorlu hale geldi. Dikkatli bir şekilde tasarlanmış pazarlama stratejileri, titiz uygulamalarla birleştirildiğinde, yeni çevrimiçi eğitimciler ve katılım sağlamak isteyen öğrenciler açısından eğitim kurumunu güçlü kılar.

Bugün İstanbul’da 3 milyon öğrenci ve 6.000’den fazla okul vardır. Bunların 3.000’den fazlasını özel okullar oluşturmaktadır. İnternette görünür olmak isteyen özel okullar, daha iyi bir gelecek için başarılı olmak isteyen öğrencileri çekmek isteyen kolejler ve üniversiteler için çevrimiçi pazarlama ve SEO bir zorunluluktur. Bu aynı zamanda, bir eğitim kurumunu rakiplerinden farklı kılmak, öne geçirmek için önemli bir strateji, ve okulun yararları hakkında bilgi edinmenin göz ardı edilemez bir yoludur.

SEO, eğitim merkezlerinin müfredatlarını, personelini, ödüllerini, programlarını ve gezilerini hedef kitlelerine vurgulamalarını sağlar. Böylece yeni öğrencilerle iletişime geçebilir ve gelirlerini arttırabilirler. Çok fazla seçenek ve fırsatın olduğu bir dünyada, eğitim sektöründeki işletmelerin fark edilmek ve ilerlemek için doğru bir seo uzmanına, çevrimiçi pazarlama stratejilerine ihtiyaçları vardır.

Eğitim sektöründe okullar için SEO, TBM, e-posta pazarlaması ve web tasarımı gibi, internet pazarlama stratejileri kullanılarak kurumun çevrimiçi varlığı önemli ölçüde arttırılabilir. Özellikle, outdoor reklamcılık gibi geleneksel pazarlama çabalarıyla birleştiğinde, bir okul veya öğrenme merkezi için yeni müşteri adayları, daha iyi dönüşümler ve büyük ticari karlar anlamına gelebilir.

Teknolojiyle çalışan herkesin, her işletmenin çevrimiçi varlıklara ihtiyacı vardır. Bu durum, yeni öğrenciler arayan eğitim kurumları için de geçerlidir. Bir seo uzmanı ile çalışmak, bir okulun çevrimiçi kaynakları kendi yararına verimli bir biçimde kullanmasını sağlar.

Eğitim kurumları, iyi bir web sitesi tasarımı, Profesyonel SEO, TBM çalışmaları, e-posta pazarlama kampanyaları ve diğer çevrimiçi tanıtım yöntemleri sayesinde, daha iyi görünürlük elde edebilir ve arama motorlarında öncelikli bir konuma gelebilir.

Sonuç odaklı bir seo uzmanı ile çalışmak, bir okulu, üniversiteyi, veya bir koleji, sunduğu hizmetlerin, amaçladığı hedef kitleye ulaştığından emin olmasını sağlar.

Ana Sayfa SEO – Marka Güvenilirliği İçin Dikkat Edilmesi Gereken Bağlantı Profilleri

Bazı SEO uygulamaları için farklı görüşler mevcuttur. Ana Sayfa için yapılan SEO çalışmaları bunlardan biri. Ana sayfamızda yaptığımız optimizasyonlarda, özellikle bağlantı profili oluştururken dikkat edilmesi gerekenler bazı önemli detaylardan bahsedeceğim.

Sitenizdeki herhangi bir sayfanın sıralaması diğer sayfalardan etkilenir, özellikle ana sayfa diğer sayfalar üzerinde daha fazla etkiye sahiptir. Kök etki alanındaki içerik en önemli konumdadır; hem alan adı ve hem de sayfa düzeyinde arama motoru sıralama faktörlerini önemli ölçüde etkiler.

Ana sayfanız, web sitenizin geri kalanıyla ilgili genel bir izlenim verir ve kullanıcılar ana sayfanıza geldiğinde devam edip etmeyeceklerini belirleyen önemli özelliklere sahip olması gerekir. Markanız ve kim olduğunuz hakkında bir fikir ve güven vermelidir. Markanızın yüzü olarak, ana sayfanızın mümkün olduğunca güçlü olması gerekir. 

Güven inşaa etmek gerçek hayatta olduğu gibi SEO için de zaman gerektirir. Hangi uygulamanın, ne zaman ve neden işe yaradığını kısa vadede tam olarak anlayabilmek kolay değildir.

Çoğu web sitesi ana sayfasına bağlantı vermek için çapa metinler kullanır; bunun neden doğru bir yaklaşım olmadığından bahsedelim.

Alan adı otoritesi yüksek web sitelerinden birisi için backlink denetimi yaparsanız göreceksiniz, bağlantıların %90’ı URL ya da marka adına verilmiştir.

Doğal backlink kavramını bilirsiniz. Herhangi bir web sitesinin içeriğinde size atıf yapmasıyla oluşurlar. Bu tür bağlantılar en değerli olanlarıdır ve neredeyse tamamına yakınında çapa metin URL ya da markanızdır!

Google’ın sıralama algoritmasının önceliğinin marka otoritesi yani güvenilirlik olduğunu biliyoruz. Doğal bağlantıların, yani url veya marka adına işaret eden backlinlerin web sitenizin ve markanızın güvenilirliğini artıran temel unsurlardan biri olduğunu büyük markaların backlink profiline bakarak görmek mümkün. Biraz daha açalım.

Ana sayfaya SEO yapılır mı? Elbette cevap neyi hedeflediğinize bağlı ama her sayfaya SEO yapılır. Burada dikkat edilmesi gereken şey bağlantılar.
Ana sayfanıza link verirken anahtar kelime değil, güven inşaa etmek üzere markanızı hedeflemelisiniz. Google bir web sitesine güvenene kadar yüksek konumda sıralamaz. Ne kadar çok güven oluşturursanız, siteniz o kadar otoriteye sahip olur.

Ana sayfada marka adımıza veya sadece web sitemizin adresine bağlantılar almalıyız. Anahtar kelimelere verilen çapa metinler ise blog yazılarımız için daha verimli olacaktır.

Google markamıza güvendiğinde sıralama almak kolaylaşır. Bunun için öcelikle ana sayfanız için anahtar kelimeye verilmiş çapa metin bağlantılar oluşturmayı durdurmanız gerekir. Marka adınızda bir anahtar kelime olmadığı sürece ana sayfanıza gelen backlinklerin, bağlantı metnindeki hiçbir anahtar kelimeye referans içermemesi gerektiğini her zaman hatırlayın.

SEO’nuzda ve dolayısı ile sıralamanızda fark yaratacak olan bu detaydır. Gelecekte, Google’ın backlink ile ilgili algoritma güncellemelerinden web sitenizi koruyacak olan da budur.

Ana sayfa SEO stratejisi marka oluşturma üzerine kurulu olmalıdır.
Google’ın güvenini kazandığınızda sitenizdeki diğer sayfalardaki anahtar kelimelere odaklanabilirsiniz ve bu sayfalarda sıralamak çok daha kolay hale gelir.

Ana sayfanızın otoritesi yükseldikten sonra diğer sayfalarınıza da bağlantı almaya başlayabilirsiniz. Tüm bağlantılarınızın ana sayfanıza gitmesi doğal değildir.

Pratikte nasıl uygulanabileceğini anlatmak amacıyla örnek verecek olursak: Ana Sayfanıza giden bağlantılarla diğer tüm sayfalara giden bağlantıları %50-%50 olacak şekilde ayarlayabilirseniz harika olur.

Optimum hali, ana sayfanıza, diğer tüm sayfalardan daha fazla bağlantı gelmesi ve marka adına verilmiş bağlantıyla gelmesidir.

Ana Sayfa Optimizasyonu

Bağlantılarınız büyük çoğunluğu marka adı olsa bile, ana sayfanızda anahtar kelimelerin geçtiği metin içeriğin de bulunması gerekir. Çok belirgin sınırlar var mı bilmiyorum, eskiden 3000 kelimelik bir ana sayfam vardı ama toplam kelime sayısına artık çok aldırış etmiyorum. Ana sayfada amaç marka oluşturmak.

Kullanıcı deneyimine çok dikkat ederek, işinizin sunumunu ve markanın tanıtımının yapılacağı yerdir ana sayfa.