Zayıf & Riskli Backlink Analizi

Bu backlink analizi ile zayıf ya da riskli olabilecek backlinkleri keşfedebilirsiniz.


SEO Araçlarını Kullanmanızın Nedeni

Araçlar SEO için kesinlikle yararlıdır. Ancak ikna olmamanız durumunda, SEO araçlarını kullanmanız için birçok neden var.

SEO araçlarının SEO için yararlı olduğu fikri çığır açan bir şey değildir. Çoğu pazarlamacı, bilginin güç olduğunu ve kişinin SEO bilgisinin sadece üzerine kurulu veriler kadar güçlü olduğunu bilir. Doğru, güvenilir, kullanımı kolay SEO araçlarına erişim, yalnızca SEO stratejinizi daha güçlü hale getirecektir. Sadece kendi sitenizin nasıl performans gösterdiğini değil, aynı zamanda rakiplerinizin SEO çabalarında ne yaptığını da değerlendireceksiniz.


Rakiplerinizi gözetlemenin yollarından biri, backlink profillerini görmek için SEO araçlarını kullanmaktır. Burada, geri bağlantılarının hangi web sitelerinden geldiğini, bu sitelerin otoritesini, bağlantı metnini ve çok daha fazlasını görebilirsiniz. Ardından, kendi web sitenize bağlantılar oluşturmak için aynı sitelere ulaşmak üzere bir planyapabilirsiniz. Endüstri alanları için internette araştırma yapmanıza gerek yok, saniyeler içinde fırsatların bir listesini oluşturabilirsiniz.


Anahtar Kelime Fırsatları

Anahtar kelime fırsatlarının bir listesini oluşturmak, SEO çalışmalarında biraz zaman alabilir, hangi içerik parçalarının oluşturulacağından emin olmayabilirsiniz. SEO araçlarıyla, rakiplerinizin yeni ve mevcut anahtar kelimeleri sıraladığını görebilirsiniz. Daha sonra bu terimleri kendi listenize ekleyebilir, ilgili anahtar kelimeleri belirlemek için araçları kullanabilir ve hatta yeni pazarlara açılmayı düşünebilirsiniz. SEO araçları aynı anda binlerce anahtar kelime fikri üretebilir. Blog yazısı fikirleri veya yeni web sayfaları için kaybolmazsınız.


Kapsamlı SEO denetimleri, web sitesi sorunlarını belirleme konusunda bilgi zenginliği sağlar. Ne yazık ki, derinlemesine denetimler genellikle çok fazla zaman ve para gerektirir. SEO araçları, daha iyi sonuç ve kalite sunarken bu zamanı ve maliyeti yarıya indirebilir.


Web siteniz için doğru anahtar kelimeleri bulmak, söylemekten daha zordur. İyi arama hacmi ve düşük rekabete sahip endüstri terimlerini tanımlamak yeterli değildir. Diğer birçok faktör devreye girer. Kullanıcıların aradıkları terimlerin ardındaki amaç her zamankinden daha fazla önem kazanmıştır.