Google SEO Uygulamaları ve Stratejileri  

Başarılı bir Google SEO stratejisinin tüm Google ekosistemini dikkate alması gerekiyor. SEO uygulamalarımız ve stratejilerimiz önemli ölçüde Google arama motoruna yöneliktir. SEO iyi uygulandığında, organik büyüme ve değerli trafik çekmenin en verimli yollarından biridir. 

Neler yapıyoruz?
Google SEO

Google kullanıcılara göstermek için en iyi içeriği arar; Google SEO, ziyaretçilere Google’ın onayladığı ve tavsiye ettiği yöntemlerle en faydalı içeriği sunmaktır.

Google SEO "Uygulama & Destek"

Neler yapıyoruz?

  • İçerik pazarlama
  • Halkla ilişkiler
  • Marka bilinirliği
  • Dönüşüm oranı optimizasyonu
  • Kodlama ve web geliştirme
  • İçerik tasarımı
  • Kullanıcı deneyimi (UX)
  • Ve çok daha fazlası

İçeriğinizi Google SEO için optimize edelim

SEO, birbirine bağımlı olarak çalışan birçok bileşenin optimize edilmesidir. Anahtar kelimelerinizden, başlıklarınıza, web sitenizin kod yapısından rakiplerinizin analiz edilmesine kadar bir çok alan SEO’nun çalışma alanıdır. Wen sitenizi Google SEO için optimize etmenize yardımcı olabiliriz.

Hemen bir analiz yaptırın
google seo bursa

Google SEO için Neleri Geliştiriyoruz?

Kullanıcı dostu URL Yapısı

İyi URL’ler SEO’nun tüm alanlarında büyük bir fark yaratabilir: tarama, sıralama, TO ve paylaşım.

Parametre Kontrolü

Çok fazla parametre arama motorlarının çok fazla çalışmasına neden olabilir ve aynı zamanda bir sürü yinelenen içerik sorunu yaratabilir.

Tamamlayıcı İçeriğin Kalitesi

Ana İçerik, bir web sayfasının sayfanın ana hedefine odaklanan parçasıdır. Bir blog, ürün, haber makalesi, video veya başka bir içerik olabilir.

Gerçek Ticari Bilgiler

Doğrulanabilir, gerçek işletmelerle ilişkili web sitelerinin genellikle Google Arama Sonuçları’nda daha iyi bir konumu vardır.

Robot Kontrolü

Kritik bir sıralama faktörüdür, dizine eklenilecek içeriğin doğru seçilmesidir.

Backlink Hızı

Bağlantılarınızın tazelik faktörüdür; sitelerin sitenizle bağlantı kurma oranı, içeriğinizin ne kadar yeni ve alakalı olduğunu gösterebilir.

Ticari İtibar

Bir işletmenin yüksek kaliteli geri dönüşler alması ve daha üst sıralarda yer almak için otantik olumlu eleştiriler kazanmak önemlidir.

Anlamsal İçeriğin Kullanımı

Google’ın ilgililık veya alaka düzeyi konusunu puanlamak için çeşitli yöntemler kullanır. Bunlar arasında TF-IDF, LDA, İspat Anahtar Kelimeler, Eş-Oluşum, Varlık Çıkarması ve diğer kavramlar bulunmaktadır.

Google SEO

Hangi SEO sorunlarını ortaya çıkarıyoruz?

  • Spam
  • Manipulatif Bağlantılar
  • Zayıf İçerik
  • Kopya İçerik
  • İçerik Gizleme
  • Noindex Hataları
  • Kurallı Hatalar
  • Robots.txt Engelleme
  • Anahtar Kelime Doldurma
  • Gizli Metin veya Bağlantılar
  • Korsanlık / DMCA Bildirimleri
  • Zengin Snippet Spam’ı
  • Önemli JS / CSS Dosyalarını Engelleme
  • Aşırı Uzun / Karmaşık URL’ler
  • Kötü Sitelere Bağlanma
  • Yavaş hız
  • Agresif Reklamlar / Müdahaleci Geçiş Reklamları
  • Aşırı Optimize Edilmiş Bağlantı Metni
  • Yüksek Miktarda Tarama Hatası
  • Yanlış / Yanıltıcı İçerik
  • Yönlendirme Zincirleri
  • UGC Spam’ı
  • Gizli Yönlendirmeler
  • Alan Adı Geçmişi

Google İçin SEO

Google SEO optimizasyonunuzu geliştirmek ve web sitenizde bazı olumlu değişiklikler yapmak için deneyimli bir SEO uzmanı arıyorsanız, web sitenizin analiz ederek size nasıl yardımcı olabileceğimizi ortaya çıkarmak için bizi arayabilirsiniz. Arama motoru optimizasyonunda daha derinlere inmek için doğru yerdesiniz.

Web siteniz neden ilk sayfada değil?

Öğrenmek için formu doldurun ve gönderin, ücretsiz anakliz fırsatını kaçırmayın.