Yerel SEO Performans Çözümleri

Yerel SEO Çözümleri, Bursa gibi belirli konumlarda faaliyet gösteren ve bire bir iş yapma biçimli işletmeler için arama görünürlüğünü artırmayı amaçlar.

Bursa'daki Yerel İşletmeler İçin Yerel SEO Çözümleri

Yerel SEO Çözümleri, Bursa gibi belirli konumlarda faaliyet gösteren ve bire bir iş yapma biçimli işletmeler için arama görünürlüğünü artırmayı amaçlar. Yerel SEO'nun teknikleri konuma özgü sorgular için sayfa içi optimizasyonun yanı sıra Google My Business (GMB) sayfanızı oluşturmanızı gerekirir.  

Yerel SEO stratejisi diğer SEO stratejileri ile aynı kulvarda gitse de belirli konumları ve bu konumlara ilgi gösteren kişileri hedefleyen bazı farklı uygulamalarta sahiptir. Sitenizin işletmenize yakın konumdaki kullanıcılar tarafından görünür olmasını sağlamak için bu yerel SEO stratejilerinden faydalanabilirsiniz.

Ürün Fiyatı Google’da Bir Sıralama Faktörümü?
Google, e-ticaret mağazalarında ürünlerin fiyatlarının arama sonuçlarında sıralanması üzerinde herhangi bir etkisi olup olmadığını açıklıyor.

Konuma özel stratejiler, arama sonuçlarında görünüm biçiminin optimizasyona öncelik verir. Arama motorlarının içerik sıralamalarını değerlendirmek için kullanabileceği tüm bilgiler, kullanıcının IP adresi ve coğrafi konumu son derece alakalı faktörlerdir.  

Yerel SEO çözümleri "Bursa'daki okullar" gibi bir coğrafi niteleyiciye sahip sorgulardan kaynaklanan fırsatlardan yararlanmanıza olanak tanır.  

2022’de SEO: Trendler ve Teknoloji
Google algoritmalarının gelişmesi ve kullanıcı deneyimlerinin analizi ile elde edilen veriler 2022’de SEO çalışmalarını nasıl etkileyecek?

Yerel SEO stratejileri, markanızı, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi yerel potansiyel müşterilere pazarlamakla ilgilidir. Bölgesel düzeyde faaliyet gösteren nispeten küçük bir işletmeyseniz, daha genel anahtar kelimeler yerine konum sinyali barındıran ve işinizi daha spesifik açıklayan uzun kuyruklu anahtar kelimelere odaklanabilirsiniz.

Yerel SEO'nuzu optimize etmek için aşağıdaki başlıklara göz atın ve elinizden gelirse uygulayın. Eğer yapamayacağınızı düşünüyorsanız bir SEO uzmanı ile iletişime geçmeniz gerekir.

İnternetten Pazarlama Hakkında Bazı İpuçları
Pazarlama istatistikleri, çevrimiçi kampanyalarını izleyen ve pazarlama içeriklerini buna göre ayarlayan markaların satış hedeflerini aşma olasılığının daha yüksek olduğunu göstermektedir.

Google Benim İşletmem'e (GMB) Kayıt Olun

Bir Google Benim İşletmem hesabı, konum öncelikli sıralama avantajı ile çevrimiçi görünürlüğünüzü neredeyse anında artırır. Hesabınızı oluşturmak için Google'ın talimatlarını uygulayabilirsiniz.

Kayıt olurken ana anahtar kelimelerinizi ve faaliyet gösterdiğiniz alanı ekleyin. GMB listelemeniz ve/veya alt kategorileriniz için mümkün olan en iyi kategoriyi seçin, işletmeniz için en uygun popüler arama sorgularını bulun.  

GMB'deki adınızın, adresinizin ve iletişim bilgilerinizin web sitenizde ve diğer yerel alıntılarda bulunanlarla eşleştiğinden emin olun.

Arama Motoru Uyumluluğu
Web siteniz arama motoru uyumlu mu, yoksa kullanıcı dostu mu? Web sitenizin arama motoruna uyumlu olmasını sağlamak, arama motoru sıralanma konumunuzu arttırmada kritik öneme sahiptir.

Yerel Anahtar Kelime Araştırması Yapın ve İçeriğinizi Optimize Edin

Önemli anahtar kelimelerinizi zaten biliyor olmalısınız ancak aklınıza gelmeyecek türde uzun kuyruklu anahtar kelimeler de kullanıclar tarafından sorgulanıyor olabilir. Anahtar kelime araçları bu konuda ihtiyacınız ihtiyacınız olan tüm bilgileri size sağlayacaktır. Hangi anahtar kelimelerin işletmenizle daha alakalı olduğu, bunların tahmini değerleri ve sıralanacak mevcut rekabeti düşünerek seçim yapın.

Yerel SEO çözümleri SEO hedefinizi daraltmakla ilgilidir

Anahtar kelime araması yaparken yerel olarak alakalı anahtar kelimeleri seçin. Bunları web sitenizin meta verilerine, ilgili sayfalardaki gövde metnine ve URL'nin kendisine entegre edin.

İçeriğinizi bölgeniz için optimize edin. Bölgeye özgü önemli noktalardan bahsedin. Lokasyona özel bir "Hakkımızda” sayfasınızın olması önemlidir.

SEO’da Önemli Bir Sıralama Faktörü: Görseller
İçeriğe olan ilgi başarıya götüren en önemli faktör ve ilgi çekmenin en etkili yolu görseller. Yüksek kaliteli görsel içerik önemli bir sıralama faktörüdür.

Müşterilerinizle Etkileşim

Marka mesajınızı birden fazla kanalda yönetmek, özellikle küçük işletmeler için kolay bir iş değildir. Sosyal platformlarda bunların düzenli olarak güncellenmesi gerekir.

Bir müşterinin mağazanızın önünden geçtiğini ve her gün aynı ürünlerin aynı aranjmanını görmesi içeri girmeleri için teşvik edici değildir. Gönderilerinizin müşterileri sayfanızla etkileşime girmeye teşvik etmesi gerekir, bu nedenle takipçilerinizin geri bildirimde bulunmasını sağlayacak stratejiler geliştirmeniz gereklidir.

Sosyal medya iletişiminizin, web siteniz ve GMB profiliniz de dahil olmak üzere işletmenizin kullandığı tüm web varlıkları ile tutarlı olması gerekir.

Ürün ve Projeleriniz için Web Sitenize ve Sosyal Medya’ya Özel Fotoğraf ve Video Hizmeti
Bursa’da Web tasarım, SEO, arama ağı reklamları, sosyal medya gibi dijital platformlardaki ihtiyaçlarınızı tümden karşılayan hizmetler.

Bursa, istanbul gibi belirli bir konumda ya da hedefinizi daha da daraltarak bir ilçe için (örn: Bursa, Nilüfer) web varlıklarınızın görünümünü artırmada kilit rol kullanıcılarınız olacaktır. Onlara en iyi içerikleri sunarak ve içeriğinizi yüksek kaliteli görsellerle destekleyerek başarı ihtimalini büyük oranda artırabilirsiniz.

Yerel SEO çözümleri size yabancı geliytorsa veya tüm bunlar için zamanım yok diyorsanız Bursa'da SEO ve yüksek kalitali görsel içerik konusunda size yardımcı olabiliriz. İletişime geçip bilgi almaktan çekinmeyin.

Ziyaretçiniz bol olsun.

Yılmaz.

Web Tasarım + SEO Paketleri 2022
Konseptinizi tümden ele alan, hedef kitlenizin beklentilerini en iyi şekilde karşılayan Web Tasarım, SEO ve Sosyal Medya içerik çözümleri. Web Tasarım, SEO, Sosyal Medya ÇözümleriBu çözüm paketleri her ihtiyaca göre özelleştirilmiş, mükemmel SEO özellikleri ve yüksek kaliteli görsel medya çözümleri…