Arama Reklamcılığının Geleceği: “Z Kuşağı”

arama reklamcılığı z kuşağı

Z kuşağı tamamen internete bağlı bir dijital dünyada büyüyen ilk nesildir. Akıllı telefonlar ve her yerde bulunan dijital medya hayatlarının bir parçası. Her an, her yerde internete bağlı, kolay tatmin olmayan bu nesil, YouTube, Instagram ve Snapchat gibi uygulamalardan uzak duramaz, cep telefonlarından ayrılamazlar. Dünya trendlerini takip eder ama kolay kabul etmezler. İşbirliği yapmayı bilirler, »

Google Trends Nedir, Nasıl Kullanılır? Anahtar Kelime Eğilimleri Araştırması

Google trends nedir

SEO ve reklamlar için Anahtar kelime araştırması, insanların Google’da arama yaparken kullandıkları tekil ve çoklu sözcüklere olan eğilimlerini ortaya çıkarır. Google’ın hedeflemeye değer anahtar kelimeleri bulmak için destek sunan uygulamasının adı “Google Trends”. Arama motorları anlamsal olarak bağlı ve alakalı olan kelimeleri anlamada çok başarılı bir hale geldi, yine de bir web sitesi veya reklam »

Google EAT Algoritma Güncellmesi

google eat algoritma güncellemesi

Google EAT algoritma güncellemesi, Google’ın, web sitelerinde, yetki , uzmanlık ve güvenlik gibi özellikleri belirleyen algoritmasıdır. EAT, Mobilegeddon kadar olmasa da ,birçok web sitesinin sırlama konumunu önemli ölçüde etkiledi. Güncelleme neyi hedefliyor? Güncellemenin tam olarak ne olduğu belirtilmese de, Google’ın “YMYL” (Your Money Your Life) kısaltması ile atıfta bulunduğu, sağlık, finansal vaad, kullanıcı güvenliği gibi, »

Arama Amacı Optimizasyonu

Arama niyeti kavramı

Arama motorlarından ziyaretçi çekmek gittikçe zorlaşıyor ve pazarlama konsepti olarak, “arama amacı” veya “arama niyeti” kavramları, daha fazla önem verilmesi gereken optimizasyon konuları haline geldi. Arama niyeti kavramı, içerik pazarlaması bağlamında nerede duruyor, ne kadar önemli? Arama niyeti kavramı kesinlikle hesaba katılması gereken bir optimizasyondur. Mesele şu ki, mobil ve sesli aramalarda kullanıcıların dikkat süresi »

Google RankBrain Nedir?

RankBrain Nedir

Çoğu Google algoritmasında olduğu gibi, RankBrain’in tam olarak nasıl çalıştığı bir şekilde gizlenmiştir. RankBrain, Google’ın temel algoritmasının en önemli parçalarından ve şu anda kullandığı en önemli makine öğrenme sisteminlerinden biridir. RankBrain’in ortaya çıkmasını süreci 10 yıl önceki İnternet’in karmaşasına borçluyuz. Kurallara aykırı spam siteler ve bağlantılar ile, o zamanlar SEO adil bir oyun olmaktan çok »

Emlak Siteleri İçin SEO Önerileri

Emlak Gayrimenkul siteleri ve seo

Emlak siteleri, çevrimiçi rekabetin en fazla olduğu sektörlerden biridir ve gayrimenkul sektöründe, arama motorlarında belirli markaların her zaman öne çıktığı izlenimi oluşmuştur, ancak arama motorlarının gelişmesiyle bu anlayış yavaş yavaş değişmektedir. Şu an çok sayıda gayrimenkul şirketi, internetten müşteri edinmek için kıyasıya mücadele etmekte. Emlak SEO mücadelesi, geniş içerik ve çok detaylı yerel bilgilerin mükemmel »

SEO Uzmanından Öneriler, Nisan 2019

Seo Uzmanından Öneriler

Bugün SEO Uzmanlığı, Google’da iyi bir konumda sıralanma, kaliteli içerik oluşturma ve dijital pazarlamada ustalık kazanmakla ilgilidir. Taze bilgilerle oluşturulmuş, harika bir içerikle ziyaretçilerinizin ilgisini çekebileceğinizi düşünebilirsiniz ancak; etkili bir şekilde tanıtmayı ve doğru kitlenin önüne getirmeyi bilmiyorsanız sonuç alamazsınız. Google’da iyi konumlanmak, çevrimiçi pazarlamada etkin olmak ve internet dünyasındaki tecrübeli profesyonellerle rekabet etmek istiyorsanız, »

SEO Terminolojisi – Arama Motoru Optimizasyonu Terimleri

seo kavramları

İnternette hergün yeni kavramlar ortaya çıkıyor. Bu kavramlar genelde belirli bir sektör veya konsepte göre farklı anlamlara da gelebiliyor. Bizim konumuz SEO. Bu yüzden SEO ile alakalı 100 kavram veya terimin ne anlama geldiğini açıklamaya çalıştık. SEO Kavramları, Terimleri Arama motoru terminolojisi 301 Yönlendirme Bir sayfayı ziyaret ettiğinizde web server sizi farklı bir sayfaya yönlendirebilir. »

Hosting Değiştirme, Arama Motoru Sıralamasını Etkiler mi?

Hosting Değiştirmek

Hosting değiştirme, arama motoru sıralamanızı çeşitli şekillerde etkileyebilir. İlk olarak, web sitenizi taşıyacağınız yeni sunucunun fiziksel konumu önemlidir. Google gibi bazı arama motorları, web sitesi sıralama kurallarından biri olarak kullandığı IP’yi kontrol eder. Yeni sunucu bir öncekiyle aynı ülkede bulunuyorsa, arama motoru sıralamanız bundan etkilenmemelidir. Web sitesinin yükleme hızı yeni hostinginize göre bir faktördür. Web »

Tamam
Göster

Gizlilik

Siteyi ziyaret ettiğinizde bilgisayarınıza veya mobil cihazınıza küçük bir metin dosyası kaydederiz. Web sitesinin eylemlerinizi ve tercihlerinizi (giriş, dil, yazı tipi boyutu ve diğer ekran tercihleri ​​gibi) belirli bir süre boyunca hatırlamasını sağlar. Sitemizi ziyaret ederek Gizlilik Şartlarını kabul etmiş olursunuz.
Kapat
Teklifi Göster