SEO Fiyatları, Özelleştirilmiş Çözümler

Çoğu şirketin bilmek istediği ilk şey SEO maliyetidir. %100 pozitif gelişme garanti ettiğimiz seo fiyatları ve hizmet detayları, tüm ihtiyaçlarınızı tek çözüm noktasında, esnek bir yaklaşımla karşılamak üzere tasarlanmıştır. 

Teklif Talebi

Fiyatlar Nasıl Belirleniyor?

SEO hizmetlerinin nihai fiyatı, işin niteliği, hedeflenen konum (ülke / şehir), işin derinliği ve sektördeki rekabet düzeyi gibi birçok faktöre bağlıdır. Her iş ve projede olduğu gibi ödediğinizin karşılığını almanız önemlidir. Yüksek fiyatlandırma, her zaman yüksek kaliteli hizmetin bir göstergesi değilse de, piyasada düşük fiyatlandırılmış teklifler nadiren kabul edilebilir düzeyde bir başarı sağlar.

SEO’nun aylık maliyeti bir dizi faktöre bağlıdır. Kampanyanızın maliyetini belirlemek için göz önünde bulundurduğumuz temel özellikler şunlardır.

Bu faktörleri incelemek, web sitenizi SEO’ya hazır hale getirmek için ne kadar çalışmanın gerekli olduğunu ve rekabet durumunuz göz önüne alındığında ne kadar içerik oluşturma ve bağlantı kurmaya ihtiyaç duyulacağını bize anlatır. İhtiyacınız olan iş miktarını anlayarak, size genel, herhangi bir SEO fiyatını değil, doğru fiyatı verebilecek konumdayız.

Site içi fiyatlandırma faktörleri

  • Web siteniz şu anda ziyaretçiler ve arama motorlarıyla ne kadar iyi iletişim kuruyor? İletişimi geliştirmek için ne kadar çalışmaya ihtiyaç var?
  • Web siteniz tüm cihazlara uyumlu mu?
  • Web siteniz ne kadar hızlı yükleniyor?
  • Hedeflenen anahtar kelime öbekleriniz için hizmet / ürün sayfalarınız var mı?
  • İkiden fazla kelime içeren anahtar terimleri destekleyen sayfalarınız var mı?
  • Başlık etiketleriniz optimize edilmiş mi?
  • Meta açıklamalarınız optimize edilmiş mi?
  • Site genelinde mevcut içeriğiniz var mı?

Site dışı fiyatlandırma faktörleri

  • Kaç tane geri bağlantınız var?
  • Kaç tane yönlendiren alanınız var?
  • Geri bağlantıların kalitesi nedir?
  • Google’dan bir yaptırım veya ceza aldınız mı?
  • Doğal bir çapa metni dağıtımınız var mı?
  • Ürün / hizmet sayfalarına işaret eden bağlantılarınız var mı?

Rekabet faktörleri

  • Hedeflediğiniz anahtar kelimeler için Google’ın ilk sayfasında kim var?
  • Etki alanı yetkisi nedir?
  • Sayfa yetkileri nedir?
  • Kaç tane geri bağlantıları var?
  • Kaç tane yönlendiren alana sahipler?
  • Backlinklerinin kalitesi nedir?

SEO hizmetlerinin maliyeti büyük farklılıklar gösterir çünkü her organizasyonun farklı bir başlangıç noktası vardır ve organik sıralamasını geliştirmek için aylık optimizasyonlara ihtiyaç duyar. Çoğu konserve SEO fiyat paketleri işi bu biçimde ele almaz. Bazı şirketler SEO için ayda 2.000 Lira ödeyerek müşteri adaylarını veya çevrimiçi siparişlerini arttırabilirken bazıları ayda 7.000 TL ödüyor olmalıdır. Ay da 7.000 TL ödeyen ancak karşışılığında 2.000 TL’ değerinde hizmet alan şirketler de vardır. Sabit fiyatlı SEO hizmetlerinden mümkün olduğunca uzak durmaya çalışıyoruz ancak hizmet içeriğinin her detayını net olarak açıkladığımız bazı paket seo servislerimizi var. İhtiyaçlarınıza göre hedeflenmiş tam bir SEO hizmeti sunmak için çalışıyoruz.

SEO Hizmetleri Fiyatlandırma Kuralları

SEO kampanyanız, fiyatlandırma stratejinize ve kapsamınıza bağlı olarak birkaç kategoriden birine dahil olur. Genel olarak, bu kategoriler aşağıdaki gibidir:

Yerel SEO fiyatlandırması, genellikle küçük ve orta ölçekli şehirleri hedefleyen tek konumlu kampanyalar için aylık 1.000 – 3.000 Lira arasındadır. Çok konumlu kampanyalar ve büyük şehirleri hedefleyen tek konumlu kampanyalar için yerel SEO fiyatlandırması artar.

Ulusal SEO genellikle yerel kampanyalardan daha maliyetlidir ve ayda yaklaşık 5,000 liradan başlayabilir. Daha düşük arama hacmi ve rekabete sahip niş ürünler, hizmetler için fiyat daha düşüktür. Orta ila yüksek rekabette SEO fiyatları artar. Örneğin, binlerce ürüne sahip bir e-ticaret sitesi, optimizasyon gerektiren sayfa sayısı, platform karmaşıklığı ve yüksek rekabet seviyeleri nedeniyle daha yüksek bir seo maliyeti çıkarır.

SEO neden bu kadar pahalı? Çoğu şirket, aylık kampanya maliyetini gördüğünde pahalı bulur. Ancak, SEO bir yatırımdır; e-ticaret geliri ve satış fırsatları gibi, ilgili getiri ve avantajları göz önünde bulundurmak önemlidir. Buna ek olarak, SEO yoğun emek ister. Metin yazarlığına, editörlüğe, sosyal medya uzmanlığına, analizlere, bağlantı kurma uzmanlığına ihtiyaç duyulur. Bu nedenle ucuz SEO fiyatları sonuç alınabilirlik bakımından daha çok şüphe çekmelidir.

Aylık SEO hizmeti neden en iyisi?

Anlaşılır bir şekilde, birçok müşteri, özellikle yeni bir ajans veya seo uzmanı ile birkaç ay boyunca bir sözleşmede kilitlenme konusunda isteksizdir. Bir süre için yapılan sözleşmelerin (üç ila altı ay, genellikle) mantıklı olmasının birkaç önemli nedeni vardır. İlk olarak, herhangi bir SEO kampanyasının hız kazanması ve değerlendirilebilecek sonuçlar üretmesi birkaç ay sürecektir. İkincisi, SEO kampanyalarında maliyet, seo uzmanının sözleşme süresine yaydığı ve henüz harcamadığı önemli miktarda emek içerir.

Sonuçlar neden net olarak garanti edilmiyor?

Net sonuçlar garanti eden bir SEO firmasının güvenirliği sorgulanmalıdır. Sonuçların doğru bir şekilde tahmin edilmesi için çok fazla değişken ve bilinmeyen vardır. Örneğin, seo uzmanı, rakiplerinizin SEO kampanyalarında ne gibi değişiklikler yapacağını, hedeflenen anahtar kelime hacimlerinin zaman içinde nasıl büyüyeceğini veya daralacağını, şirket web sitenizin trafiğini potansiyel müşterilere veya siparişlere dönüştürmede ne kadar etkili olacağını veya oyunun değişen sonuçlarının olup olmadığını bilemez. Yapılan çalışmaların sonuçları üç ila altı ay sonra belirginleşir. Bir seo uzmanının garanti edebileceği ve güvence altına alması gereken şey, ücreti karşılığında verimli bir biçimde çalışacak olmasıdır. Verilen hizmetin niteliği aylık şeffaf raporlarlarla ortaya çıkacaktır. Performansa göre fiyatlandırma  ve ödeme modelleri birçok müşteri için mantıklı ve çekici görünmektedir, ancak sonuçların tahmin edilemezliği göz önüne alındığında SEO kampanyaları için uygulanabilir değildir.

Web sitenizde ve ilgili kanalarda hangi çalışmalar yapılacak?

SEO görevleri, her müşterinin durumuna bağlı olarak tür ve dereceye göre değişir, ancak genel olarak hizmet aşağıda belirtilenlerin bir karışımından ibarettir:

  • Site içi optimizasyon, hem teknik hem de anahtar kelime odaklı içerik ilaveleri.
  • Site dışı optimizasyon, bağlantı kurma için makale yayınlamanın yanı sıra içerik dışı aktivitelerden oluşur.
  • İçerik tema geliştirme, yazma, düzenleme ve tanıtımlar.
  • Trafik analizi ve kampanya analizi.
  • Testler, kampanya değişiklikleri ve anahtar kelime hedef iyileştirme.
  • Fikir toplama, beyin fırtınası, raporları gözden geçirme ve geri bildirim alma dahil olmak üzere müşteri iletişimi. 

SEO fiyatlandırma hakkındaki diğer sorularınız

SEO fiyatlandırma konusunda başka sorunuz var mı? Dilerseniz hemen şimdi iletişime geçebilirsiniz. Cevaplamaya çalışmaktan mutluluk duyarız.


Fikir vermesi açısından bir seo çalışmasının detayları

ÖZELLİKLERYerel SEOOrta RekabetYüksel Rekabet
Optimize edilmiş anahtar kelime sayısı (10k’dan daha az aylık arama hacmi)30 anahtar terim50 anahtar terim80 anahtar terim
Web sunucusu ve sayfa analizi
Anahtar kelime öbeklerini arama ve seçme
Anahtar kelime analizi
Meta etiketleri (başlık ve açıklama)
Robots.txt ve GoogleBot taramalarının optimizasyonu
Sitemap.xml dosyasının yapılandırılması ve kaydedilmesi
Google İşletme Optimizasyonu
Sayfanın mobil versiyonunun optimizasyonu
Sayfanın yapısını denetleme
Dönüşüm izlemeli Google Analytics yapılandırması
Google Analytics’te trafik analizi
Google Analytics kontrol paneli ayarları2 kontrol paneli4 kontrol paneli4 kontrol paneli
Google Analytics raporu
Yerel arama optimizasyonu
Site haritası yapılandırması
Görsel optimizasyonu
Yönlendirme bağlantılarının denetimi
404 hata sayfasının konfigürasyonu ve optimizasyonu
HTML etiketlerinin şeması
Kanonizasyon analizi ve alanların birleştirilmesi
İlk SEO makalelerinin hazırlanması8 sayfaya kadar16 sayfaya kadar16 sayfaya kadar
Sayfanın içeriğinin güncellenmesi (üç ayda bir)
Bağlantıların ve itibar sorunlarının analizi (sözleşmenin başında)
Hesabınız için özel uzman
Hesap yönetiminizi planlama
Anahtar kelime raporu (ayda bir)
Trafik raporu, YG ve hedefler (aylık)
Google’da Öne Çıkma
Rekabet fırsatlarının raporu (üç ayda bir)
Dahili bağlantıların optimizasyonu ve yeniden yapılandırılması
Bağlantılarla içeriğin tanıtımı
Başlık etiketlerinin optimizasyonu (örn. H1’ler)
Çift içerik analizi
Anahtar kelimelerin haftalık güncelleme ile sınıflandırılması (gerekirse)
Sayfanın kullanılabilirlik analizi
Evrensel SEO (video, haritalar, resimler, haberler)
Blogcular ve ağ uzmanlarıyla bağlantıların geliştirilmesi
Bağlantı / Manuel kurtarma
Menünün oluşturulması (mümkünse)
Sayfa tasarımı analizi
Video ve resimler XML site haritaları
Kullanıcı deneyiminin analizi (uzun tıklamalar, pogo-stick, hemen çıkma oranı, vb.)
İçerik geliştirme ve yem bağlantılar
Belirli kanalların izlenmesi
Aramalardaki değişikliklerin izlenmesi (aylık)
Yeni içeriklerin ve rekabet bağlantılarının izlenmesi (aylık)
Rekabet durumuna göre potansiyel iş fırsatlarının analizi (aylık)
Sektörün pazar payı tahminleri

SEO Fiyatları Hakkında Sık Sorulanlar

SEO Hizmetinin fiyatını belirleyen en önemli faktör nedir?

SEO hizmetlerinin nihai fiyatı, işin niteliği, hedeflenen konum, işin derinliği ve sektördeki rekabet düzeyi gibi birçok faktöre bağlıdır.

İyi bir SEO Hizmetinin fiyatı ne kadar olmalı?

Her iş ve projede olduğu gibi ödediğinizin karşılığını almanız önemlidir. Yüksek fiyatlandırma, her zaman yüksek kaliteli hizmetin bir göstergesi değilse de, piyasada düşük fiyatlandırılmış teklifler nadiren kabul edilebilir düzeyde bir başarı sağlar.

Bir kereye mahsus SEO Hizmeti neye göre fiyatlandırılır?

Bir kerelik SEO, yerinde optimizasyonlardan oluşan bir kereye mahsus bir hizmettir ve genellikle işi açıklamak ve rehberlik sağlamak için birkaç saat takip danışmanlığı ile birlikte verilir. Fiyatlandırma, manuel müdehala söz konusu olduğunda, web sitesinin içeriğinin genişliğine, yaşanan teknik sorunların düzeltilmesinin zaman maliyetine göre değişir.

Hizmet ve fiyatlandırma hakkında detaylı bilgi?