Yerel SEO: “Google Benim İşletmem” Optimizasyonu

seo uzmani seo uzmani 66seo training67 - Yerel SEO: "Google Benim İşletmem" Optimizasyonu

Zamanımızda bir kurum işletmek, şirket yönetmek çevrimiçi bir varlık gerektirir. Uzun yıllara dayanan iş tecrübesine sahip bir işletme olsanız da, bir web sitenizin olması ve web sitenizin ürün ve hizmetleriniz arandığında bulunabilir olması bir zorunluluktur. Reklamcılık başarısı artık çevrimiçi dünyada popüler arama sonuçlarına göre belirleniyor. Web sitenizi internet aramaları için optimize etmek, hedeflediğiniz türde müşteriler »

Google Analytics Spam Trafiği Engelleme Aracı

Google analytics spam filtre

Bu Spam filtresi Google Analytics trafik verilerinizin daha isabetli olması için botları filtreler. Filtreleme ve Trafik Spam nedir? Filreleme veya Ghost Spam, Analytics verilerinize spam botların ziyareti yüzünden eklenen değerlerdir. Bu trafik zararlı olmasa da, Analytics verilerinizi ve istatistiklerinizin doğruluğuna zarar verir. Analytics yönlendirme trafiğinizde aşağıdaki gibi görünürler. (Görseldekiler spam değildir 🙂 Bu yazımızın amacı »

Google Trends Nedir, Nasıl Kullanılır? Anahtar Kelime Eğilimleri Araştırması

Google trends nedir

SEO ve reklamlar için Anahtar kelime araştırması, insanların Google’da arama yaparken kullandıkları tekil ve çoklu sözcüklere olan eğilimlerini ortaya çıkarır. Google’ın hedeflemeye değer anahtar kelimeleri bulmak için destek sunan uygulamasının adı “Google Trends”. Arama motorları anlamsal olarak bağlı ve alakalı olan kelimeleri anlamada çok başarılı bir hale geldi, yine de bir web sitesi veya reklam »

Google EAT Algoritma Güncellmesi

google eat algoritma güncellemesi

Google EAT algoritma güncellemesi, Google’ın, web sitelerinde, yetki , uzmanlık ve güvenlik gibi özellikleri belirleyen algoritmasıdır. EAT, Mobilegeddon kadar olmasa da ,birçok web sitesinin sırlama konumunu önemli ölçüde etkiledi. Güncelleme neyi hedefliyor? Güncellemenin tam olarak ne olduğu belirtilmese de, Google’ın “YMYL” (Your Money Your Life) kısaltması ile atıfta bulunduğu, sağlık, finansal vaad, kullanıcı güvenliği gibi, »

Google RankBrain Nedir?

RankBrain Nedir

Çoğu Google algoritmasında olduğu gibi, RankBrain’in tam olarak nasıl çalıştığı bir şekilde gizlenmiştir. RankBrain, Google’ın temel algoritmasının en önemli parçalarından ve şu anda kullandığı en önemli makine öğrenme sisteminlerinden biridir. RankBrain’in ortaya çıkmasını süreci 10 yıl önceki İnternet’in karmaşasına borçluyuz. Kurallara aykırı spam siteler ve bağlantılar ile, o zamanlar SEO adil bir oyun olmaktan çok »

Google Analytics Nedir, Nasıl Kullanılır?

Google Analytics Nedir?

Google’ın Analytics uygulamasından web siteleri hakkında edinilebilecek birçok bilgi var. Birçok işletme bu verileri kullanır ancak pek iyi değerlendiremez. Verilerinizi analiz etmiyorsanız, işinizi büyütmek için önemli fırsatları kaçırıyorsunuz demektir. Bu yazı, Google Analytics’i kullanmaya başlamak için size yardımcı olabilir. İster bir bloğunuz isterse bir web siteniz olsun, kişisel veya kurumsal kullanım için Google Analytics’in nasıl »

Google’ın Sevmediği 8 SEO Uygulaması

Seo Analizi, Web Site Performansı

Google’ın web site yöneticilerinden beklentileri hakkında daha önce yazmıştım. Bu yazıda SEO çalışmalarında neleri sevmediğine bakalım. Bu listede sevmediği her şey bulunmuyor, çünkü bilmiyoruz. Ancak sitenizin arama sonuçlarında daha az gösterilmesine veya hiç görünmemesine neden olabilecek uygulamaların bazılarını yazmaya çalıştım. 1. Toplu Link Satın Almak Bir web sitesinden sitenize bağlantı verilmişse arama sıralamanıza olumlu etkisi »

Google Reklamları, TBM Nedir? Google Ads

Google Reklamları

Arama Ağlarında yayınlanan, genellikle Google Ads, eski adıyla Adwords üzerinden yürütülen arama motoru reklamcılığının hem başarısını hem de maliyetini belirleyen Tıklama başına ödeme (TBM), pazarlamacıların çevrimiçi bir platforma reklam yerleştirmesi ve platform kullanıcılarının reklama her tıklamasıyla platforma ödeme yapması şeklinde çalışan bir reklamcılık modelidir. Ücretli Arama Pazarlaması Nasıl Çalışır? PPC reklamının amacı, reklamverenin web sitesine »

Web Siteniz Arama Motorlarında Neden Görünmüyorİşte kontrol listesi ve kaynaklar (PDF)

Google’da risk almadan, daha iyi sıralama almak için ihtiyacınız olan Kontrol Listesi ve Kaynaklar PDF