SEO Hizmetleri Nasıl Fiyatlandırılıyor? SEO Ücretleri

SEO ücretlerinin ortaya çıkarılması kampanyanın kapsamlı bir şekilde ele alınmasını, ihtiyaçların özellikle zaman maliyeti bakımından ortaya çıkarılmasını gerektirmekte. SEO hizmeti talep eden bir müşteri ile tanışma ve karşılıklı güven sağlandıktan sonra konu her zaman en dikkat çekici noktaya gelecektir. SEO hizmetinin fiyatı!

SEO çabaları çok fazla dijital pazarlama bileşeni içeridiğinden seo uzmanları veya ajanslar seo ücretlerini ne bir şekilde ortaya çıkarmakta zorlanırlar. SEO hizmetlerini fiyatlandırmanın çeşitli yolları vardır ancak belirleyici olan hangi hizmetlerin dahil olacağıdır ve zaman maliyetidir.

SEO Fiyatlarını belirlemek için maliyetleri ortaya çıkarmak

SEO fiyatlarını ortaya çıkarmak için süreç içerisinde oluşacak maliyetlerin nasıl karşılanacağını belirlemek gerekir. Örneğin, hangi SEO araçlarını kullanacaksınız? Ücretli bir SEO denetim ve raporlama aracı kullanacaksanız, süreç boyunca ne kadara mal olacağını bilmelisiniz.

SEO uzmanları işlerini kolaylaştırmak zamandan tasarruf etmek için birçok SEO ve dijital pazarlama aracı kullanırlar. Bu araçların aylık maliyet, özellikle ülkemiz koşullarına göre oldukça pahalıdır.

İçerik oluşturma, başarılı bir SEO kampanyasının önemli bir unsurudur. Bir SEO ajansı için çalışan maaşlarından sonra gelen en yüksek maliyeti oluşturabilir. İçerik oluşturma, türüne bağlı olarak maliyet açısından değişiklik gösterir.

Kelimesi bilmem kaç kuruştan yazılan makaleleri aklınıza bile getirmeyin. İnsanların okumasını, faydalanmasını istiyorsanız, gerçek deneyimlere ve uzmanlığa dayalı, 1000 kelimelik bir makalenin fiyatının 500 liranın liranın altında olması mümkün değildir.

SEO teklifi verirken üzerinde dikkatlice durulması gereken bir diğer husus satış materyalleri yani teklifin içeriğinin zenginleştirilmesi ve görselleştirilmesidir. Vaka çalışmaları, başarılı projeler, yol haritaları ve referanslarla oluşturulmuş bir teklif sunmak önemlidir.

İster serbest çalışan bir SEO uzmanı olun ister bir ajans, SEO sürecinin zaman maliyetinin hassas bir biçimde hesaplanması zorunluluktur. Ajanslar için personel masrafı en yüksek maliyeti oluşturacaktır, bununla birlikte söz konusu SEO olunca işini iyi yapan insanları bulmak ve birlikte çalışabilmek çok zordur.

SEO, sabırla regüle bir biçimde uzun dönem çalışmayı gerektirdiğinden herkese göre değildir. Bu nedenle maaşlar ortalamanın çok üzerindedir. Daha da kötüsü SEO uzmanlarının bilgi seviyesi ne olursa olsun sürekli bir eğitim döngüsü içinde olmalarıdır. Bu eğitim genelde iş yerinde olur ve kimse evine iş götürmek istemez. Ekip halinde iyi bir iş çıkarmanın maliyeti SEO’da oldukça yüksektir.

Aslında SEO’yu zorlaştıran şey formül, zaman ya da sabır değildir. Sizden daha fazla parası olan şirketleri geride bırakabilek için gerekli stratejiler!

Çünkü parası olanlar teoride her şeyi daha fazla ve daha kaliteli yapabilirler, bu da sizi geride bırakmalarına neden olur. Peki ne yapacağız?

Ticaretin Ruhu Hızlı Olmaktır

“Ticaretin ruhu hızlı olmaktır” sözü SEO ve dijital pazarlama ile yapılan ticarette normal ticaretten daha fazla anlam bulur. Büyük, paralı şirketlerin parası olsa da çok fazla departman ve yetki katmanına sahip olduklarından hantaldırlar, yani yavaş hareket ederler.

Büyük şirketleri geride bırakmanın ilk kuralı hızlı ve güncel olmaktır. Hızlı olmazsanız kazanamazsınız. Bu en büyük avantajınızdır.

SEO hizmeti fiyatları konusunda bilgi talep etmeden önce hedeflerinizi net bir biçimde belirlemeli Google sıralamalarında kimlerle yarıştığınızı ve bu rakiplerin dijital pazarlama faaliyetleri, hedefleri ve SEO bütçeleri hakkında biraz bilgi sahibi olunması fiyatlandırma etkenlerinin daha iyi anlaşılmasını sağlayabilir.